Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Konspekts 'Summatīvais pārbaudes darbs - Zīmola koncepcija un mārketinga', 1.
  • Konspekts 'Summatīvais pārbaudes darbs - Zīmola koncepcija un mārketinga', 2.
  • Konspekts 'Summatīvais pārbaudes darbs - Zīmola koncepcija un mārketinga', 3.
  • Konspekts 'Summatīvais pārbaudes darbs - Zīmola koncepcija un mārketinga', 4.
Darba fragmentsAizvērt

1. uzdevums: Peldkostīma dzīves cikla posmi.
1.Dizaina izveide: Tiek izvēlēts unikāls dizains, krāsas un raksti pēc klienta vēlmēm.
2.Materiālu ražošana: Tiek izmantoti pārstrādāti plastmasas atkritumi, piemēram, PET pudeles un zvejas tīkli, lai izgatavotu audumus.
3.Peldkostīma izgatavošana: Izveido peldkostīmu, kas atbilst individuāliem klienta auguma parametriem un vēlmēm.
4.Sākotnējā apstrāde: Veic pirmo audumu skalošanu, izmantojot speciālas metodes mikroplastmasas savākšanai.
5.Produkta lietošana un uzturēšana: Klients izmanto peldkostīmu, ievērojot ilgtspējīgus lietošanas un mazgāšanas principus.

Atlants