-
Prakses atskaite A/S "Liepājas Metalurgs"
Mana prakses vieta ir A/S „Liepājas Metalurgs”. Uzņēmums atrodas Liepājā, Brīvības ielā 93, reģ.Nr. 40003014197. A/S „Liepājas Metalurgs” nodarbojas ar tērauda un velmējuma ražošanu, metālizstrādājumu produkcijas ražošanu, tirdzniecību un starpniecību, kravu pārvadājumiem un autotransporta pakalpojumiem, medicīniskiem pakalpojumiem, kultūras un sporta pasākumu organizēšanu.
Prakses mērķis ir teorētisko zināšanu savienošana ar praktisko darbu. Iepazīties ar uzņēmējdarbības reālo situāciju , veicot ikdienas pienākumus.
Prakses uzdevumi ir :
Iegūt pārskatu par uzņēmuma kopējo darbību;
Iegūt pārskatu par uzņēmuma pārvaldi un darba organizāciju;
Piedalīties uzņēmumu nodaļu darbā;
Izzināt uzņēmuma vēlmes un vajadzības ;
Izpētīt tirgus un mārketinga stratēģiju ;
Iegūt pārskatu par uzņēmuma transportēšanas līdzekļiem, palīgierīcēm un iekārtām
Iegūt pārskatu par uzņēmuma vietējo satiksmi, tālsatiksmes ekspedīciju un loģistiku.…
A/S „Liepājas Metalurgs” pirmsākumi meklējami Polijā, Vileikas pilsētā, kas bija Krievijas impērijas sastāvā, kur D. Šereševska firma sadarbībā ar Prūsijas pavalstnieku Bekeru uzņēmumiem Vestfāles zemes pilsētā Šalkē bija izveidojusi nelielu naglu fabriku. Kad naglu ražošanas apjoms palielinājās un pieprasījums pēc stieples pieauga, vācu uzņēmējs V.Bekers un viņa dēls Ā.Bekers ar partneriem 1882.gadā nolēma citā Krievijas impērijas vietā dibināt dažāda veida velmējumu fabriku. Priekšroka tika dota tieši Liepājai, jo šeit sākās Liepājas-Romnu dzelzceļš un atradās tiem laikiem liela osta, kas to savienoja ar tuvākiem un tālākiem Krievijas apgabaliem. Tā tika izveidota akciju sabiedrība ar 250 000 rubļu lielu pamatkapitālu, lai varētu sākt izgatavot stiepto stiepli un naglas. Sākumā sagataves ieveda no 1.6.1.Tirgus ietilpība, kvalitāte, iekšējā un ārējā vide, attīstības tendences Mārketinga vadīšanā viena no būtiskākajām operācijām ir tirgus ietilpība. Ja uzņēmums iesācējs vai uzņēmums, kas darbojas ilgāku laiku, vēlas precīzi noteikt mērķus un izstrādāt to sasniegšanai piemērotāko mārketinga stratēģiju, tad tam ir jāizzina, cik liels ir tirgus, proti, kāda ir tirgus ietilpība.
