-
Hansabankas stratēģija
Novērtēts!Prezentācija31 Bankas, finanses, vērtspapīri, Ekonomika, Uzņēmējdarbība
AS "Hansabanka" dibināta 1992. gada 8. maijā kā Vācijas - Latvijas banka
1996. gada jūnijā AS “Hansapank” (Igaunija) iegādājas 100% Vācijas – Latvijas bankas akcijas
1998. gadā Zviedrijas bankas "Swedbank“iegādājās 48,98% AS “Hansapank” kļūstot par Hansabank grupas stratēģisko investoru. Pašlaik Swedbank pieder 99,16 % Hansabank Grupas akciju
1998. gadā “Hansabanka” apvienojās ar AS “Latvijas Zemes Banka”
1999. gada jūnijā Bankai tika mainīts nosaukums no “Hansabank-Latvija” uz “Hansabanka”
2000. gadā notika apvienošanās ar AS“Ventspils Apvienotā Banka”
2001. gads Hansabankā iezīmējās ar spožajiem biznesa rādītājiem, kas bija vieni no visstraujāk augošajiem visā Latvijas komercbanku sektorā, kā arī ar sasniegumiem biznesa tehnoloģiju pilnveidošanas un e-komercijas jomā
2001. gadā tika pabeigta SIA “Hansa Līzings” pirkšana
2002. gadā Hansabanka nostiprināja savas pozīcijas kā stabils tirgus līderis Latvijā
2002. gada 31. maijā Banka iegādājas ieguldījumu sabiedrību ”Hansa Fondi”
2002. gadā Banka izveidojusi bezpeļņas organizāciju finanšu un kredīta AS “Hansa atklātais pensiju fonds”
…
Ļoti plašs un apjomīgs darbs, kas tapis izmantojot Hansabankas gada pārskatus, informāciju mājas lapā un informatīvos bukletus, kā arī informāciju no interneta. Prezentācija ietverti jautājumi - DIBINĀŠANA UN ATTĪSTĪBA; GRUPAS STRUKTŪRA; VĒRTĪBAS; ATTĪSTĪBAS STRATĒĢIJA; MĒRĶI UN UZDEVUMI; RISKU VADĪBA; PRODUKTI UN PAKALPOJUMI; KLIENTI, to analīze; PEĻŅA, IENĀKUMI, IZDEVUMI, to analīze; AKTĪVI, to struktūra; PASĪVI, to struktūra, AKTĪVI, KREDĪTI, NOGULDĪJUMI, salīdzinājums un dinamika; EFEKTIVITĀTES RĀDĪTĀJI; TIRGUS DAĻA , Latvijas piecu lielāko banku TIRGUS DAĻAS , BANKU GRUPAS; Hansabanka TIRGUS DAĻA atsevišķos posteņos; BANKU TĪKLS; EKSPERTU VĒRTĒJUMS. Darbs saņēmis augstāko novērtējumu - 10!
