Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Teritorijas mārketings - Sudrabu Edžus ielas analīze', 1.
  • Eseja 'Teritorijas mārketings - Sudrabu Edžus ielas analīze', 2.
  • Eseja 'Teritorijas mārketings - Sudrabu Edžus ielas analīze', 3.
  • Eseja 'Teritorijas mārketings - Sudrabu Edžus ielas analīze', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Pēc autores aprēķiniem var secināt, ka Sudrabu Edžus ielā vislabākās teritorijas pozīcija pieder lielveikalam „Rimi” un degvielas uzpildes stacijai „Statoil”. Šo faktu var pamatot ar to, ka minētas tirdzniecības vietās darbojas augsti kvalificēti speciālisti mārketinga jomā un katram faktoram tiek veltīta īpaša uzmanība lai piesaistītu jaunus potenciālus klientus, ka arī noturēt jau esošus. Savukārt, vissliktākā pozīcija ir frizētavai un fotosalonam, jo tie pārstāv divus mikro uzņēmumus un piedāvā ierobežotu produkciju jeb pakalpojumu. Divos minētos mikro uzņēmumos nedarbojas mārketinga speciālist un ir vājas mārketinga aktivitāte, kas secina par to, ka uzņēmumi velta mazu uzmanību jauniem klientiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants