Vērtējums:
Publicēts: 12.05.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Konkurences monitorings', 1.
  • Konspekts 'Konkurences monitorings', 2.
  • Konspekts 'Konkurences monitorings', 3.
  • Konspekts 'Konkurences monitorings', 4.
  • Konspekts 'Konkurences monitorings', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Zilā okeāna stratēģija- Sarkanie okeāni pārstāv visas šodien eksistējošās industrijas. Tā ir pazīstamā tirgus telpa. Zilie okeāni nozīmē visas industrijas, kuras šodien ne-eksistē. Tā ir nepazīstamā tirgus telpa.Sarkanajos okeānos industrijas robežas ir noteiktas un pieņemtas, un sacensību spēles likumi ir zināmi. Šeit uzņēmumi cenšas pārspēt konkurentus, sagrābt pieprasījuma lielāko daļu. Tā kā tirgus telpa tiek pārpildīta, ienākumu gūšanas un izaugsmes perspektīvas samazinās. Ražojumi kļūst par patēriņa preci, un slepkavnieciska konkurence padara sarkano okeānu asiņainu.Turpretim zilie okeāni iezīmējas ar neskarto tirgus telpu, pieprasījuma radīšanu un augsti ienesīgas izaugsmes iespējām. Kaut gan daži zilie okeāni ir radušies krietni ārpus eksistējošās industrijas robežām, lielākā daļa no tiem ir radusies no sarkanajiem okeāniem, paplašinoties jau esošās.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants