-
Mārketinga prakses atskaite
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Mārketinga prakses uzdevumi | 3 | |
1. | Aktīvās prakses atskaite | 19 |
1.1. | Uzņēmuma darbības raksturojums | 19 |
1.2. | Pētījuma aktualitātes pamatojums | 19 |
2. | Cirkulācijas sūkņa Grundfos ALPHA2 L reklāmas kampaņas analīze | 20 |
2.1. | Produkta apraksts | 20 |
2.2. | Vides izpēte un analīze | 20 |
2.3. | Mērķauditorija | 21 |
2.4. | Cirkulācijas sūkņa Grundfos ALPHA2 L reklāmas kampaņas organizācijas plāns | 21 |
2.5. | Reklāmas efektivitāte | 23 |
Secinājumi | 24 | |
Priekšlikumi | 25 |
SECINĀJUMI
1. SIA ‘’Onninen’’ Latvijas pārstāvniecībā, mazumtirdzniecības ķēdes vadītāja un administratīvā mārketinga speciāliste papildus pamata pienākumiem pilda mārketinga funkciju.
2. SIA ‘’Onninen” nepietiek mārketinga speciālistu kas var organizēt reklāmas kampaņu, šo funkciju izpilda mazumtirdzniecības ķēdes vadītāja un administratīvā mārketinga speciāliste . Tā ka darbinieki pilda arī sekretāres un veikalu vadītājas funkcijas, reklāmas kampaņās tapšanas posmi tiek izpildīti daļēji. Pārsvarā orientējoties uz budžetu veidošanu un reklāmas realizēšanu. Darbinieki neorganizē un neveic tirgus marketinga pētījumus ,neprognozē tirgus tendences.
3. SIA ‘’Onninen’’ reklāmas kampaņas budžetu plāno mazumtirdzniecības ķēdes vadītāja izvērtējot situāciju firmā un reklamējamo produkta īpatnību. Galējo budžet apmēru apstiprina tirdzniecības direktors.
4. Grundfos ALPHA 2 L sūkņa reklāma ārpus veikala nav produktīva, jo produkts ir ļoti specifisks. Interese par šādu produktu visvairāk ir tādiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem, kas nodarbojas ar santehniku un siltumtehniku. Parastais patērētājs, kas visvairāk pievērš uzmanību reklāmai, nav šāda produkta mērķauditorija.
…
1) Mārketinga prakses atskaite. 2) Prakses dienasgrāmata. 3) Prakses prezentācija.
