Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.11.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglītības prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglītības prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglītības prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglītības prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglītības prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglītības prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglītības prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglītības prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglītības prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglītības prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglītības prakse', 11.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglītības prakse', 12.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglītības prakse', 13.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglītības prakse', 14.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglītības prakse', 15.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglītības prakse', 16.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglītības prakse', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē    3
  Pirmsskolas izglītības iestādes, audzināšanas un mācību procesa vispārēja izpēte    4
  Bērnu ikdienas darbību vadība    7
  Saskarsmes analīze    10
  Prakses dienasgrāmata    12
  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    14
  Studenta prakses vērtējums/ raksturojums    15
  Pielikumi    16
  Izmantotās literatūras saraksts    18
Darba fragmentsAizvērt

Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē

Prakses mērķis: Vērtēt izglītību iegūstoša pirmsskolas izglītības skolotāja adaptāciju pirmsskolā (visu vecumposmu grupās un PII kopumā) Topošā pedagoga teorētisko prasmju pielietošana praktiskās nodarbībās, rezultātu analizēšana, pirmsskolas izglītības iestādes struktūras iepazīšana.
Prakses uzdevumi:
• Iepazīties ar pirmsskolas izglītības iestādes darbību;
• Iepazīt un izzināt pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības, individuālās īpatnības, izmantojot pedagoģiskās izpētes metodes, (vērojumus, sarunas ar bērniem un pieaugušajiem), saskatīt teorijas un prakses saistības;
• Apgūt prasmi veikt savas pedagoģiskās darbības plānošanu un prasmi integrēt izglītības saturu pedagoģiskajā procesā;
• Attīstīt analītiskās prasmes, veicot savas pedagoģiskās darbības analīzi.

Prakses laikā piedalījos nodarbībās un vēroju visu vecumposmu grupu bērnus un viņu pedagogus – bērnu savstarpējās un bērna-pedagoga saskarsmes prasmes, nodarbības, individuālo darbu, problēmsituācijas, pedagoģisko sapulci. …

Atlants