Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Prezentācija 'Četras rotaļas sociālā un pilsoniskā mācību jomā', 1.
  • Prezentācija 'Četras rotaļas sociālā un pilsoniskā mācību jomā', 2.
  • Prezentācija 'Četras rotaļas sociālā un pilsoniskā mācību jomā', 3.
  • Prezentācija 'Četras rotaļas sociālā un pilsoniskā mācību jomā', 4.
  • Prezentācija 'Četras rotaļas sociālā un pilsoniskā mācību jomā', 5.
  • Prezentācija 'Četras rotaļas sociālā un pilsoniskā mācību jomā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Es indivīds.
Vecumposms – otrais (3.g.-5.g.);
Sasniedzamais rezultāts – atšķir raksturīgākās emocijas – prieks, pārsteigums, dusmas, bailes;
Rotaļa – rotaļas dalībnieki, brīvi sarunājoties, secībā pa apli uz A4 lapas ar zīmuli zīmē kopīgu sirsniņu. Iezīmē tai acis, degunu un muti. Var piezīmēt kādus interesantus atribūtus. Visas zīmēšanai piedāvātās idejas ieteicams apspēlēt un veiksmīgi pielāgot, lai sirsniņa būtu priecīga, pārsteigta, dusmīga un bailīga;
Atsauce – Sarma Geka «Sociālās spēles», «Sirsniņa ir skaista, mīļa, izbrīnīta…» 49 lpp.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants