-
SIA "Narvesen"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 2 | |
1. | Iepazīšanās ar uzņēmumu | 3 |
1.1. | Uzņēmuma izveidošanās vēsture | 3 |
1.2. | Firmas darbības virzieni, uzņēmuma poitika un stratēģija | 5 |
1.3. | Darba drošības, ugunsdzēsības un citi noteikumi uzņēmmā | 7 |
1.4. | Uzņēmuma darba drošības un citas instruktāžas, to norises kārtība, iekšējās kārtības | 8 |
1.5. | Uzņēmuma realizējamo preču un sniegto pakalpojumu veidi | 10 |
2. | Uzņēmuma komercdarbības pamati | 14 |
2.1. | Uzņēmuma piederība komercdarbības tipam raksturojums un pamatojums | 14 |
2.2. | Komercdarbības vadīšanas organizācijas formas un funkcionālo uzdevumu sadale uzņēmumā | 16 |
2.3. | Uzņēmuma vadības informācijas sistēmas, to raksturojums un vadības sistēmu pielietošana praksē | 17 |
2.4. | Uzņēmuma darba spēka resursi un amatu sadale uzņēmumā | 18 |
2.5. | Uzņēmuma kolektīvs, attiecību veidošanās veidi | 19 |
2.6. | Vadības stils, autoritāšu ietekme | 20 |
2.7. | Uzņēmuma psiholoģiskais klimats, to ietekmējošie faktori | 21 |
3. | Uzņēmuma mikrovides izpēte | 22 |
3.1. | Uzņēmuma piegādātāji-mikrovides faktors | 22 |
3.2. | Preču veida un tā sortimenta raksturojums | 23 |
3.3. | Klients, mērķtirgus, segmentēšana | 26 |
3.4. | Sadarbības veidi ar partneriem | 27 |
3.5. | Uzņēmuma attīstības perspektīvas, ietekmējošie faktori, to analīze un vērtējums | 28 |
Secinājumi | 29 | |
Izmantotā literatūra | 30 |
3.4 Sadarbības veidi ar partneriem
Vienīgie sadarbības partneri uzņēmumam „Narvesn” ir piegādātaji. Vadītājs šos piegādātājus neizvēlas tos jau piedāvā piegādātāju sortimentā. Sadrbīiba risinās jau vairākus gadus un ir ļoti laba. Ja vadītajam pēkšņi rodas kādas pretenzijas viņš par to ziņo un ir cits cilvēks kurš piegādā attiecīgo preci. Attiecības ar piegādātājiem „Narvessen” vērtē pēc to stabilitātes, drošuma, cenām un maksātspējas.
3.5 Uzņēmuma attīstības perspektīvas, ietekmējošie faktori, to analīze un vērtējums
Uzņēmumā „Narvesen” ir šāda attīstības perspektīva, jo vairak franšiz ņēmējs ietirgo, jo vairāk tajā iegulda priekšniecība no „augšas”.Notiek veikala rekonstrukcijas, tiek uzlabots vizuālais veikala tēls. Klientam ir patīkam ienakt veikalā redzot ka tas ir skaists un tīrs nevis nobružāts un nesmuks.
Secinājumi
Praktisko mācību laikā es varēju pielietot teorētiskās zināšanas kuras ieguvu tehnikumā. Man patika praktiskās mācības uzņēmumā „Narvesen” kolektīvs bija jauks un atsaucīgs, ja man kaut kas nesanāca es droši varēju jautāt un man palīdzēja. Agrāk es nemaz nezināju ka saldumi ir pārdotākā prece šajā uzņēmumā vai arī to ka uzņēmums ir radies Norvēģija. Es uzskatu, ka es esmu ļoti daudz ieguvusi no šī uzņemuma un varu pateikt lielu paldies uzņēmuma prakses vadītājai kura sniedza man dažādas zināšanas. Protams paldies arī skolas prakses vadītajai, kura sniedza nepieciešamās konsultācijas.
…
Es savas praktiskās mācības aizvadīju uzņēmumā SIA „Narvesen Baltija”.Šo uzņēmumu es izvēlējos jo es vēlējos vairak uzzināt par šo uzņēmumu kā risinās tā darbība, kādā ir ta iekšējā videe un daudz citu lietu. Šo piecu nedēļu laikā es uzzināju ļoti daudz jaunas lietas par to kā uzņēmums veic savu darbību, manuprāt, šī iegūtā pieredze man ir devusi ļti daudz un ta man vēl tālākā dzīvē noderēs. Praktiskās mācības kopumā tika pavadītas ļoti labi, varbūt ar nelieliem sarežģījumiem, kuri tika ātri atrisināti.
