-
LLU studentu attieksme pret izvēlēto studiju programmu
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
Galvenie rīcības virzieni | 4 | |
Statisktika un tendences | 5 | |
Pētījuma apraksts | 7 | |
Anketas paraugs | 8 | |
Anketas apkopojums | 10 | |
Secinājumi | 17 | |
Izmantotā literatūra | 18 |
Ievads
Mūsu izvēlētā tēma ir LLU studentu attieksme pret izvēlēto studiju programmu. Šo tēmu mēs izvēlējāmies, jo gribējām uzzināt studentu viedokli par viņu attieksmi pret izvēlēto studiju programmu, kā arī mācībspēku attieksmi pret studentiem. Jo šobrīd daudziem studetiem nepatīk izdarītā izvēle, gribējām pārliecināties vai tā ir taisnība. Lai to pārbaudītu ar anketēšanas palīdzību mēģināsim noskaidrot ši apgalvojuma pareizību. Līdz ar to izvirzītai hipotēzei ir negatīva nostāja. Šī nostajā lielā mērā saistās ar mūsu šobrīdējo attieksmi un vilšanos izvēlētā studiju programmā.
Izvēlējamies anketēt 1 kursa, 3 un 4 kursa pilna laika studentus, kas, pēc mūsu domām, spēs adekvāti novērtet doto situāciju un sniegt patiesas atbildes uz mūsu uzdotiem jautājumiem, kuri ir nepieciešami mūsu hipotēzes pieradīšanai. Ietversim arī datus par valsts politiku izglītības jomā un vairāk propogandējamiem studiju programmām.
Pētījuma mērķis: Pamatojoties uz pētījuma gaitā iegūtajiem rezultātiem, noskaidrot LLU studentu attieksmi pret izvēlēto studiju programmu.
Pētījuma uzdevumi: 1. Noskaidrot LLU studentu viedokli par studiju priekšmetiem.
2. Noskaidrot LLU studentu viedokli par izvēlēto studiju programmu.
3. Noskaidrot LLU studentu informētību par izvēlēto studiju programmu.
Pētījuma hipotēze: Mūsdienās studentu vidū pastāv negatīva attieksme pret izvēlēto studiju programmu.
Darba metodes: 1. Anketēšana
2. Literatūras analīze
Pētījuma objekts: LLU studenti
Pētījuma priekšmets: Attieksme pret izvēlēto studiju programmu.
…
Vispārīgā veidā attieksmi var definēt šādi: tā ir relatīvi noturīga, pozitīva vai negatīva vērtējoša reakcija, virzīta uz kādiem konkrētiem cilvēkiem, objektiem vai idejām, kuru ietekmē un motivē ar tiem saistīto uzvedību. Attieksme var būt pozitīva, negatīva, neitrāla. Faktoru ietekmē cilvēkam izveidojas attieksmes stereotips, un cilvēks pats it kā kļūst par attieksmju cēloni. Attieksmju veidošanās ir saistīta ar personības emocijām, pārdzīvojumiem; tā ir atkarīga no passaules izpratnes. Galvenās atšķirības dažādās teorētiskajās pieejās ir jautajumā par attieksmju veidošanos. Vismaz daļēji attieksmes ir ģenētiski nosacītas; citi autori to apšauba. Katrā ziņā īpaša loma attieksmju izcelsmē tomēr ir sociālajiem faktoriem.
