-
SIA "XXX" misija, mērķi, stratēģija
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
Mērķi | 4 | |
Misija | 4 | |
Stratēģiskie mērķi | 4 | |
Taktiskie mērķi | 4 | |
Operatīvie mērķi | 4 | |
Mērķu izvirzīšanas metode | 5 | |
Stratēģija | 6 | |
SIA “XXX” struktūra | 8 | |
Darbinieku funkcijas un pienākumi | 9 | |
Direktors | 9 | |
Sekretāre | 9 | |
Juridiskais birojs | 9 | |
Mārketinga departaments | 9 | |
Finansu departaments | 10 | |
Klientu apkalpošanas departaments | 10 | |
Tehniskais departaments | 11 | |
Saimnieciskais departaments | 11 | |
Personāla departaments | 11 | |
Personāla sastāvs | 12 | |
Organizācijas kultūra. Vadīšanas stils | 13 | |
Motivēšanas politika | 16 | |
Kontroles sistēma | 19 |
SIA “XXX” ir uzņēmums, kurš piedāvā izmantot mobilos sakarus un to pakalpojumus. Kā zināms, Latvijā, kopā ar mūsu uzņēmumu, ir jau trīs mobilo sakaru operatori, kas liecina par samērā lielu konkurenci, taču pakalpojumu klāsti atšķiras, un tas dod iespēju SIA “XXX” ieņemt pienācīgu vietu Latvijas tirgū.
Mūsu uzņēmuma sekmīgu darbību paspilgtina fakts, ka gadu gaitā tiks ieguldīti ievērojami līdzekļi, lai attīstītu tīkla pārklājumu un uzlabotu kvalitāti, ieviestu ērtus, tehnoloģiski attīstītus pakalpojumus un uzturētu nemainīgi augstu klientu apkalpošanas servisa līmeni.
Laika gaitā mobilais tālrunis ir piesardzīgi iepazīts, turēts luksusa preces godā, pamazām ieņēmis savu vietu lietišķajā pasaulē un sadzīvē, līdz beidzot kļuvis par gandrīz vai katra sociāli aktīva cilvēka ikdienas dzīves neatņemamu sastāvdaļu. Ja agrāk mobilais telefons tika uzskatīts par elitāras publikas greznumlietu, tad tagad jau vecāki prāto, vai to nedāvināt mazajam skolēnam pirmajā mācību dienā.
Daudz cilvēku ir uzticējuši savu ikdienas sazināšanos SIA “XXX” mobilo sakaru tīklam. Tā ir liela atbildība, kas uzliek pienākumu rūpēties par sakaru kvalitāti, pārklājumu un pakalpojumiem. Uzņēmums dara visu iespējamo, lai šo uzticību attaisnotu ar saskaņotu un mērķtiecīgu komandas darbu.
Mūsu uzņēmumā kā galvenā mērķu izvirzīšanas metode tiek izmantota tuvošanās mērķiem no augšas uz apakšu. Tomēr augstāka līmeņa menedžeri konsultējas ar zemāka līmeņa darbiniekiem pa izvirzāmajiem mērķim. Mērķu izstrāde kopā ar padotajiem palīdz atklāt problēmas un izdevības, kuras iepriekš netika apzinātas. Ikmēneša sapulcēs ikviens no organizācijas darbiniekiem ir tiesīgs izteikt savus izstrādātos mērķus vai vienkārši idejas.…
drbā par pamatu tiek ņemts neesošs - izdomāts telekomunikāciju uzņēmums. mērķi, misija, stratēģija, struktūra, darbinieku f-jas, personāla sastāvs, organizācijas kultūra, motivēšana, kontroles sistēma
