-
Biznesa plāns restorānam
Biznesa plāns20 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Kopsavilkums | 3 |
2. | UZŅĒMUMA VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS | 5 |
3. | PAKALPOJUMU UN RAŽOŠANAS APRAKSTS | 6 |
3.1. | Pakalpojumu apraksts | 6 |
3.2. | Ražošanas un piegādes apraksts | 7 |
4. | TIRGUS UN TĀ IZPĒTE | 9 |
4.1. | Klienti | 9 |
4.2. | Konkurence | 10 |
5. | MĀRKETINGS | 11 |
6. | SVID ANALĪZE | 12 |
7. | IESPĒJAMĀS PROBLĒMAS UN RISKI | 13 |
8. | TELPAS | 14 |
9. | VADĪBA UN PERSONĀLS | 15 |
10. | FINANŠU PLĀNS | 17 |
10.1. | Naudas plūsmas aprēķins | 17 |
10.2. | Finanšu plāns | 18 |
10.3. | Peļņas un zaudējuma aprēķins, EUR | 18 |
10.4. | Izdevumi uzņēmējdarbības uzsākšanai | 19 |
10.5. | Bilance | 19 |
PIELIKUMS | 20 |
7. IESPĒJAMĀS PROBLĒMAS UN RISKI
Kā jebkuram uzņēmuma un uzņēmējam ir iespēja saskarties ar riskiem, finansiālām grūtībām, jo uzņēmējdarbībā patstāvīgi pavada nākotnes nenoteiktība. Pastāv vairāki riska faktori ar ,kuriem manam uzņēmumam varētu nākties saskarties:
• Tirgus risks: Jaunu konkurentu parādīšanās tuvu manam uzņēmumam.
• Ražošanas risks: Mašīnu un iekārtu pēkšņi lūzumi, bojājumi, kas varētu kavēt mana uzņēmuma darbību vienas dienas periodā.
• Ekonomiskais un politiskais risks: Inflācijas pieaugums, kas varētu samazināt apmeklētāju skaitu.
Lai novērstu šos un citus riskus jāveic dažādi profilakses un ierobežojošie pasākumi, kas vērsti uz savlaicīgu nodrošināšanos pret dažādiem riska faktoriem. Efektīvi jāplāno bizness un jāseko līdzi jaunumiem, kas norisinās mana uzņēmuma nozarē, tas man ļaus laicīgi prognozēt situāciju un pieņemt pareizus lēmumus.
Pasākumi, kas jāveic, lai novērstu iepriekš tekstā minētos riskus:
• Tirgus risks: Jāseko līdzi savu konkurentu darbībai un patērētāju vajadzībām, kā arī jāuzmana jaunu uzņēmumu, (kas man varētu konkurēt) veidošanās.
• Ražošanas risks: Pastāvīgi jāseko līdzi uzņēmuma tehnikas stāvoklim un laicīgi jānovērš tās trūkumi.
• Ekonomiskais un politiskais risks: Ir iespējams veidot finanšu rezerves, kas strādātu, kā ekonomiskais “spilvens”. Tas palīdzētu manam uzņēmumam atkopties pēc finanšu krīzes vai inflācijas pieauguma.
…
IK „Zupu paradīze” piedāvās sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu. Šo formu izvēlējos tāpēc, ka tai ir vairākas priekšrocības, piemēram, nav noteikts minimālais pamatkapitāla lielums, īpašnieks un vadītājs var būt viena persona. Restorāna projekta izstrāde ir balstīta uz jau esošu restorānu, kurš atrodas Rīgā. Šis ir jauns uzņēmums, kura īpašniece, vadītāja un grāmatvede būs darba autore. Uzņēmums “ Zupu paradīze” saviem apmeklētājiem piedāvās iespēju baudīt dažnedažādas zupas plašā klāstā no Latvijā ražotiem produktiem, sākot ar: pamatzupām, biezzupām, pikantajām zupām, aukstajām zupām,sezonas zupām, veģetārajām un nobeidzot ar saldajām zupām. Nepieciešamās izejvielas tiks iegādātas Liepājas Pētertirgū, pasūtot tās pie lauku uzņēmējiem.
SVID analīzes nav.
