-
Ceļošanas tendences un cilvēku maksātspēja
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Problēmas pamatojums un aktualitāte | 3 |
2. | Aptaujas jautājumu pamatojums | 3 |
3. | Mērķauditorijas apraksts un respondentu aprēķins | 6 |
3.1. | Mērķauditorija | 6 |
3.2. | Respondentu skaits | 6 |
3.3. | Izlases metode | 6 |
4. | Aptaujas rezultāts | 7 |
5. | Secinājumi | 18 |
Pielikums | 20 |
2.Aptaujas jautājumu pamatojums
1.Vai ceļošanai izmantojat tūrisma kompāniju piedāvājumus un pakalpojumus ?
Šāds jautājums nepieciešams, lai no respondentu skaita izdalītu potenciālos klientus, kuru atbildes uz jautājumiem tālāk apskatīšu. Nav uzdots jautājums par to vai ceļo vispār, jo tie, kas organizē ceļojumus paši, nav mani potenciālie klienti.
2.Cik bieži Jūs dodaties ārzemju ceļojumos ?
Šāds jautājums nepieciešams, lai izdalītu no respondentu skaita tos, kuri izmanto tūrisma firmu pakalpojumu ārzemju ceļojumu organizēšanai un iegādei, un redzētu, cik liela interese ir par ceļojumu organizēšanu Latvijas robežās. Kā arī, lai sagrupētu respondentus pēc viņu ceļošanas biežuma un uzzinātu, kādi ir tieši to respondentu paradumi, kuri ceļo vairāk kā 2 reizes gadā vai reizi gadā. Tieši viņi veido manus ikgadējos ienākumus un uz viņu vēlmēm man jābalsta sava uzņēmējdarbība.
3.Cik daudz laika Jūs varat atvēlēt ceļojumam ?
Šāds jautājums nepieciešams, lai es uzzinātu, cik ilgus ceļojumus piedāvāt.
4. Jūs ceļojat
Šāds jautājums nepieciešams, lai uzzinātu kā cilvēki ceļo – vieni, divatā, ar bērniem utt., un varētu veidot īpašus piedāvājumus ģimenēm, pāriem. Ceļojuma cenā iekļaut jau vairāku cilvēku brauciena izmaksas, respektīvi, piem., ceļojums divām personām uz Grieķiju maksā 500 LVL. …
1.Problēmas pamatojums un aktualitāte Mana tūrisma kompānija „Sapņu ceļojums” atrodas Āgenskalnā Nometņu ielā 61 (pretī Āgenskalna tirgum), kas ir nozīmīgs punkts visai Zemgales priekšpilsētai, turklāt šajā rajonā ir vēl tikai divas tūrisma aģentūras - brīvdienu aģentūra „Kolumbs” tirdzniecības centrā Spice un „Real travel” Bauskas iela 20, kurām ir ļoti nelielas telpas un mazāka cilvēku plūsma. Līdz ar to mana tūrisma firma vienmēr ir bijusi plaši apmeklēt un veiksmīgi vairākus gadus esam strādājuši ar peļņu. Šobrīd globālās finanšu krīzes apstākļos arī mums nākas pārdzīvot grūtus laikus, tāpēc nepieciešams uzzināt jaunās ceļošanas tendences un cilvēku maksātspēju, lai zinātu, kādus ceļojumus piedāvāt turpmāk.
