Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Emocijas un to loma konfliktsituāciju risināšanā', 1.
  • Prezentācija 'Emocijas un to loma konfliktsituāciju risināšanā', 2.
  • Prezentācija 'Emocijas un to loma konfliktsituāciju risināšanā', 3.
  • Prezentācija 'Emocijas un to loma konfliktsituāciju risināšanā', 4.
  • Prezentācija 'Emocijas un to loma konfliktsituāciju risināšanā', 5.
  • Prezentācija 'Emocijas un to loma konfliktsituāciju risināšanā', 6.
  • Prezentācija 'Emocijas un to loma konfliktsituāciju risināšanā', 7.
  • Prezentācija 'Emocijas un to loma konfliktsituāciju risināšanā', 8.
  • Prezentācija 'Emocijas un to loma konfliktsituāciju risināšanā', 9.
  • Prezentācija 'Emocijas un to loma konfliktsituāciju risināšanā', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Pozitīvās emocijas rodas tad, kad ir apmierinātas visas mūsu vajadzības, kad nejūtam grūtības un sarežģījumus ikdienā. Tās ir atkarīgas no laba psiholoģiskā stāvokļa un veselības.
Negatīvās emocijas – neapmierinātība, bēdas, skumjas, nomāktība, stress, aizvainojums u.c. Ikdienā saskaroties ar cilvēkiem, kuri ir negatīvi noskaņoti, arī paši, gluži nemanot, kļūstam nervozi, īgni un viegli aizkaitināmi.
Viens no negatīvo emociju veidiem ir konflikts.
Teorētiskās daļas plāns:
Konfliktsituācijas apzināšana un negatīvo emociju izskaušana.
Vainīgās puses noskaidrošana.
Konflikta risināšana. …

Atlants