-
Mārketings SIA Telia MTC
Prakses atskaite14 Uzņēmējdarbība, Transports, sakari, Mārketings, reklāma
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Vispārēja informācija par uzņēmumu | 3 |
Uzņēmuma nosaukums, darbības sfēra, vēsture | 3 | |
1.1. | Uzņēmuma vieta Latvijas ekonomikā | 3 |
1.2. | Darbinieku skaits | 4 |
1.3. | Uzņēmuma iekšējā vide | 5 |
1.4. | Uzņēmuma ārējā vide | 5 |
2. | Informācijas apstrāde uzņēmumā | 7 |
2.1. | Projektu vadīšana uzņēmumā | 7 |
3. | Mārketinga politika uzņēmumā | 9 |
3.1. | Pakalpojumu raksturojums | 9 |
3.2. | Tirgus izpēte | 10 |
3.3. | Konkurenti | 11 |
3.4. | Reklāma, publicitāte | 11 |
4. | Mārketinga funkcijas un organizatoriskās formas | 12 |
4.1. | Tirgus izpētes jautājumi | 12 |
4.2. | Sabiedriskās attiecības | 14 |
4.3. | Klientu apkalpošanas kvalitāte uzņēmumā Telia Multicom | 14 |
4.4. | Klientu operatīvā apkalpošana | 15 |
5. | Pilnveidošanās priekšlikumi | 16 |
Uzņēmums nav ražojošs, tas ir telekomunikāciju uzņēmums, kura galvenās darbības sfēras ir kabeļtelevīzijas un interneta pakalpojumu sniegšana. Uzņēmums ir dibināts 1994. gada 14. septembrī un līdz 1997. gada novembrim darbojas kā SIA Televīzijas Komunikāciju Centrs. Pēc triju gadu patstāvīgas darbības tika pieņemts uzņēmuma tālākai attīstībai nozīmīgs lēmums – veidot sadarbību ar Zviedrijas telekomunikāciju koncernu TeliaAB. 2001. gada oktobrī Telia AB kļūstot par 100 % uzņēmuma akciju īpašnieku, SIATeliaMultiCom paveras plašākas iespējas paātrināt modernizācijas gaitu, lai nodrošinātu saviem klientiem mūsdienīgus telekomunikāciju pakalpojumus.…
Vispārēja informācija par uzņēmumu Uzņēmuma nosaukums, darbības sfēra, vēsture 1.1 Uzņēmuma vieta Latvijas ekonomikā 1.2 Darbinieku skaits 1.3 Uzņēmuma iekšējā vide 1.4 Uzņēmuma ārējā vide 2 Informācijas apstrāde uzņēmumā 2.1 Projektu vadīšana uzņēmumā 3 Mārketinga politika uzņēmumā 3.1 Pakalpojumu raksturojums 3.2 Tirgus izpēte 3.3 Konkurenti 3.4 Reklāma, publicitāte 4 Mārketinga funkcijas un organizatoriskās formas 4.1 Tirgus izpētes jautājumi 4.2 Sabiedriskās attiecības 4.3 Klientu apkalpošanas kvalitāte uzņēmumā Telia Multicom 4.4 Klientu operatīvā apkalpošana
