-
Ray Tracing tehnoloģija
Novērtēts!
Līmenis:
Augstskolas
Literatūras saraksts:
17 vienības
Atsauces:
Ir
Laikposms:
2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 5 | |
1. | Kas ir “Ray Tracing” un kā tas darbojas | 6 |
2. | Kādu maksimālo kvalitāti un, kādu maksimālo veiktspēju ir iespējams sasniegt, izmantojot RT? | 7 |
2.1 | Atšķirības videokaršu starpā | 7 |
2.2 | Videokaršu statistika, izmantojot RT | 8 |
3. | Iespējamās sastopamās problēmas | 9 |
3.1 | Programmatūras problēmas | 9 |
3.2 | Ārējās problēmas | 10 |
3.2.1 | 8 Elektrības patēriņš | 10 |
3.2.2 | Iespējamie bojājumi | 10 |
4. | Personīgās pārbaudes analīze | 11 |
4.1 | Izmantotie apzīmējumi | 11 |
4.2 | Testa salīdzinājums ar interneta doto informāciju | 11 |
4.3 | Iespējamie ietekmējošie faktori | 12 |
4.3.1 | Datora komponentes | 12 |
4.3.2 | Fona programmas | 12 |
4.3.3 | Ļaunprogrammatūras klātbūtne | 13 |
4.3.4 | Windows OS un citi uzstādījumi | 13 |
Secinājumi | 14 | |
Pielikumi | 16 | |
Izmantotā literatūra un avoti | 21 |
Darba fragmentsAizvērt
“Ray Tracing” tehnoloģija pastāv jau daudzus gadus, taču videospēlēs tas ir aktuāls jaunums. Līdz šim tās galvenā nozīme bija datorgrafisko attēlu izveidē, lai filmās uzlabotu vizuālo vidi. Tehnoloģijas lietotā tehnika ir spējīga izveidot augstas kvalitātes vizuālos efektus, kas pārspēj parastas 3D renderēšanas rezultātus. Taču ar kvalitāti arī nāk problēmas. Datorgrafisko atēlu izveidi tās tik ļoti neskar, tāpēc ka ir pieļaujams ilgāks renderēšanas laiks, turpretī videospēlēs ir nepieciešams ātrums. Ir nepieciešamas spējīgas videokartes, lai būtu iespēja apstrādāt ekrānā redzamo attēlu pietiekamā ātrumā, ko stipri apgrūtina šī tehnoloģija.…
