-
Starpprofesionāļu komandas darbs kā instruments klienta dzīves kvalitātes uzlabošanai institūcijā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 5 | |
1. | STARPPROFESIONĀĻU KOMANDA | 7 |
1.1. | Komandas izveide un komandas vadītājs | 8 |
1.2. | Komandas darbs | 9 |
2. | DZĪVES KVALITĀTES JĒDZIENS | 12 |
2.1. | Dzīves kvalitātes kritēriji | 13 |
2.2. | Dzīves kvalitāte veciem cilvēkiem institūcijā | 14 |
3. | XXX RAKSTUROJUMS | 16 |
4. | PĒTĪJUMS | 20 |
4.1. | Pētījuma metodika | 20 |
4.2. | Pētījuma rezultāti | 20 |
SECINĀJUMI UN IETEIKUMI | 30 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI | 32 | |
PIELIKUMI | 34 |
SECINĀJUMI UN IETEIKUMI
Analizējot datus un literatūru par starpprofesionāļu komandas darbu kā instrumentu klienta dzīves kvalitātes uzlabošanai institūcijā, tikai izstrādāti sekojoši secinājumi:
1. Sabiedrība noveco, visā pasaulē veco cilvēku proporcija palielinās par ~2% gadā, kas ir daudz straujāk nekā iedzīvotāju skaits kopumā;
2. Starpprofesionāla sadarbība ir būtiska sastāvdaļa kvalitatīva pakalpojuma nodrošināšanai, jo starpprofesionāļu komanda sastāv no dažādu specialitāšu pārstāvjiem, kurus vieno kopīgs mērķis – kvalitatīva pakalpojuma sniegšana klientam;
3. Veiksmīga komandas darba atslēga ir labs vadītājs, no vadītāja spējām, pieredzes un kompetences vislielākajā mērā ir atkarīgs tas vai komanda strādās kā vienots veselums;
4. Starpprofesionāļu komanda ir nepieciešama, lai strādājot kopā, komandas dalībnieki varētu efektīvāk apvienot katra speciālista individuālos uzdevumus un sasniegtu labākus rezultātus;
5. Galvenie jēdzieni, kas raksturo dzīves kvalitāti: apmierinātība ar dzīvi, labsajūta, laime, pašrealizācija, objektīvā funkcionēšana, izvēles brīvība, veselības stāvoklis, fiziskais stāvoklis, psihiskā veselība, labklājība, psiholoģiskā labsajūta, utt;
6. Dzīves kvalitāte ir saistīta ar vidi, kurā cilvēks dzīvo, kā arī ar to kā cilvēks jūtas savā dzīves vidē;…
Darba pirmajā un otrajā daļā analizēta pieejamā literatūra par starpprofesionāļu komandas darbu un dzīves kvalitātes jēdzienu. Darba trešajā daļā aprakstīta pētījuma bāze – ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcija „XXX” un starpprofesionāļu komanda pētījuma bāzē. Darba ceturtajā daļā veikts pētnieciskais darbs – anketēta pansionāta starpprofesionāļu komanda, apstrādāti iegūtie dati. Pētniecības darbā kā informācijas ieguves metode tiek izmantota aptaujas metode, kuras instruments ir anketa. Darba nobeigumā izstrādāti secinājumi par veikto pētījumu, norādīts izmantotās literatūras un avotu saraksts un pielikumi.
PDF formāts. Koledžas darbs.
