-
SIA "Intrad" darbības pilnveide
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Īss uzņēmuma un tā darbības apraksts | 5 |
1.1. | Produktu sadales tīkls | 6 |
2. | Organizācijas misija | 6 |
3. | Organizācijas mērķis | 8 |
3.1. | Izdala divus mērķu tipus: finansiālus un stratēģiskus | 10 |
4. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 11 |
5. | Uzņēmuma saimnieciskās darbības rādītāji | 12 |
6. | Uzņēmuma ārējas vides pētījumi | 13 |
7. | Uzņēmuma iekšējās vides pētījumi | 16 |
8. | Organizācijas struktūra | 19 |
9. | Organizācijas kultūra un darbinieki | 22 |
10. | Debitoru uzskaite uzņēmumā | 24 |
11. | Organizācijas vīzija (darbības plānu sistēma) | 24 |
Secinājumi un priekšlikumi | 26 | |
Secinājumi | 26 | |
Priekšlikumi | 27 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 28 |
SIA “Intrad” tika nodibināta 1992. gada maijā. Sākumā firma nodarbojās ar elektronikas, datortehnikas importēšanu, tirdzniecību un programmēšanu.
1993. gadā firma atvēra veikalus, kuri nodarbojās ar elektronikas un sporta preču tirdzniecību, atpūtas mēbeļu un trenažieru tirdzniecību, kā arī pārtikas produktu tirdzniecību, pārstāvot tādas pasaules pazīstamus brendus kā SONY, Killtec, KETLER. Šobrīd firmā strādā vairāk nekā 100 cilvēku.
1997. gadā firma pieņēma lēmumu gandrīz izbeigt savu mazumtirdzniecību un pārdot daļu no biznesa; tika slēgti visi veikali izņemot sporta preču veikalu “Ekstra Sports” uz Dzirnavu ielā 70, un firma pievērsās vairumtirdzniecībai. Tas paaugstināja darbības efektivitāti un uzlaboja rentabilitāti.…
Īss uzņēmuma un tā darbības apraksts Organizācijas misija Organizācijas mērķis. Izdala divus mērķu tipus: finansiālus un stratēģiskus. Uzņēmuma saimnieciskās darbības rādītāji. Uzņēmuma ārējas vides pētījumi. Uzņēmuma iekšējās vides pētījumi. Organizācijas struktūra. Organizācijas kultūra un darbinieki Debitoru uzskaite uzņēmumā Organizācijas vīzija (darbības plānu sistēma)
