-
Iecirkņa stacijas projekta izstrādāšana
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
Izejas dati | 4 | |
1. | Iecirķņa stacijas tipa izvēle | 6 |
2. | Stacijas ceļu attīstības aprēķins | 7 |
3. | Staciju būvēšanas kapitālās izmaksas | 10 |
4. | Uzbūvēto staciju ekspluatācijas izmaksas | 13 |
5. | Galveno būvju izvietošanas pamatojums | 16 |
6. | Stacijas shēmas izstrādāšana pēc pieņemtā varianta | 19 |
Secinājumi | 20 | |
Izmantotā literatūra | 21 |
Secinājumi
Pirms staciju projektēšanas un stacijas tipa izvēles, ir jānosver visi pozitīvie un negatīvie momenti to būvniecībā. Ir trīs staciju pamattipi: gareniskais, pusgareniskais un šķērsprofila tips. Pirms stacijas tipa izvēles ir jāaprēķina stacijas profila garumu, pēc kura tiek noteikts atbilstošais stacijas tips. Ja atbilstoši tipi ir vairāki, tie savā starpā tiek salīdzināti pēc būvniecības un ekspluatācijas izmaksām.
Darbā atbilstoši stacijas profila garumam atbilda divi stacijas tipi: šķērsprofila un pusgareniskais. Tie savā starpā tika salīdzināti. Pēc iegūtajiem rezultātiem var redzēt, ka šķērsprofila stacijas būvniecības izmaksas ir 4450,74, bet pusgareniskas stacijas izmaksas ir 4334,85, kas ir par 115,89 ls mazāk nekā šķērsprofila stacijas būvniecībai nepieciešamā summa.
Nosakot ekspluatācijas izmaksas abām stacijām tika aprēķināts, ka šķērsprofila stacijas ekspluatācijas izmaksas ir 665,56 tūkstoši latu, bet pusgareniskajai stacijai ir 588,15, kas ir par 77,41 tūkstošiem lētāk.
Var secināt, ka pusgareniskas stacijas tipa būvniecībai un eskpluatācijai izmaksas ir mazākas, līdz ar to būvēt pusgareniska stacijas tipu ir daudz izdevīgāk.
…
Saturs Ievads 3 Izejas dati 4 1. Iecirķņa stacijas tipa izvēle 6 2. Stacijas ceļu attīstības aprēķins 7 3. Staciju būvēšanas kapitālās izmaksas 10 4. Uzbūvēto staciju ekspluatācijas izmaksas 13 5. Galveno būvju izvietošanas pamatojums. 16 6. Stacijas shēmas izstrādāšana pēc pieņemtā varianta. 19 Secinājumi 20 Izmantotā literatūra 21
