Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 1.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 2.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 3.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 4.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 5.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 6.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 7.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 8.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 9.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 10.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 11.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 12.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 13.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 14.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 15.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 16.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 17.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 18.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 19.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 20.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 21.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 22.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 23.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 24.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 25.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 26.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 27.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 28.
  • Prezentācija 'Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu ', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kas ir sabiedriskās attiecības?   
  Mediju loma sabiedriskajās attiecībās   
  Uzņēmuma darbs ar iekšējām un ārējām dialoga grupām   
  Sabiedrisko attiecību tēls   
  Komunikācija   
  Sabiedrisko attiecību kampaņas   
  Krīzes komunikācija   
  Ētika un profesionalitāte sabiedriskajās attiecībās   
Darba fragmentsAizvērt

Sadales tīkls
Korporatīvā sociālā atbildība;
Regulāri plāno un veido kampaņas saistībā ar elektrodrošību;
Kampaņas parasti tiek mērķētas uz gados jauniem cilvēkiem;
Komunikācija notiek:
Facebook;
Twitter;
Instagram.
Kampaņas veido sabiedrisko attiecību aģentūra;
Šobrīd norisinās ikgadējā kampaņa “Ar elektrību neriskē, izdzīvo!”
www.arelektribuneriske.lv
Tiek izmantota iebiedēšanas metode;
Katru gadu iesiastās “ZZ čempionātā”.

Sabiedriskās attiecības multinacionālajos uzņēmumos
Pielāgošanās jaunajiem tirgiem, kultūras izpēte;

SA plāno galvenajos birojs, pārstāvniecībās konkrētajās valstīs.

Coca- Cola
Sadalīta divīzijās - Eirāzijas un Āfrikas, Eiropas, Dienvidamerikas, Ziemeļamerikas, Klusā okeāna;
Baltijas valstīs uzņēmumu pārstāv Coca-Cola Balti Jookide AS, partneris ir uzņēmuma Coca-Cola HBC vietējā filiāle;
Ar sabiedriskajām attiecībām strādā biznesa komunikāciju nodaļa, kā arī komunikāciju aģentūras;
Sociāli atbildīgs uzņēmums; kampaņas pret aptaukošanos, vides aizsardzību, izglītības veicināšanu, sporta pasākumu sponsorēšana, cīņa pret HIV vīrusu, dzeramā ūdens pieejamību;
Devums sabiedrības attīstībai vairāk kā 820 milj. $ kopš 1984. g.;
Nav veselīga produkta ražotājs, necenšas sevi tā arī pozicionēt;
Bieži parādās filmās, tv šovos, izmanto slavenības, lai popularizētu brendu;
Atbalsta Olpimpiskās spēles - sponsors kopš 1928. gada;
Savi konti Twitter, Facebook, Instagram, YouTube;
Aktīva mājas lapa.


Autora komentārsAtvērt
Atlants