-
Attiecību ar sabiedrību vadīšana uzņēmumā. Nacionālu un multinacionālu uzņēmumu piemēri
2011. - 2015. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Kas ir sabiedriskās attiecības? | ||
Mediju loma sabiedriskajās attiecībās | ||
Uzņēmuma darbs ar iekšējām un ārējām dialoga grupām | ||
Sabiedrisko attiecību tēls | ||
Komunikācija | ||
Sabiedrisko attiecību kampaņas | ||
Krīzes komunikācija | ||
Ētika un profesionalitāte sabiedriskajās attiecībās |
Sadales tīkls
Korporatīvā sociālā atbildība;
Regulāri plāno un veido kampaņas saistībā ar elektrodrošību;
Kampaņas parasti tiek mērķētas uz gados jauniem cilvēkiem;
Komunikācija notiek:
Facebook;
Twitter;
Instagram.
Kampaņas veido sabiedrisko attiecību aģentūra;
Šobrīd norisinās ikgadējā kampaņa “Ar elektrību neriskē, izdzīvo!”
www.arelektribuneriske.lv
Tiek izmantota iebiedēšanas metode;
Katru gadu iesiastās “ZZ čempionātā”.
Sabiedriskās attiecības multinacionālajos uzņēmumos
Pielāgošanās jaunajiem tirgiem, kultūras izpēte;
SA plāno galvenajos birojs, pārstāvniecībās konkrētajās valstīs.
Coca- Cola
Sadalīta divīzijās - Eirāzijas un Āfrikas, Eiropas, Dienvidamerikas, Ziemeļamerikas, Klusā okeāna;
Baltijas valstīs uzņēmumu pārstāv Coca-Cola Balti Jookide AS, partneris ir uzņēmuma Coca-Cola HBC vietējā filiāle;
Ar sabiedriskajām attiecībām strādā biznesa komunikāciju nodaļa, kā arī komunikāciju aģentūras;
Sociāli atbildīgs uzņēmums; kampaņas pret aptaukošanos, vides aizsardzību, izglītības veicināšanu, sporta pasākumu sponsorēšana, cīņa pret HIV vīrusu, dzeramā ūdens pieejamību;
Devums sabiedrības attīstībai vairāk kā 820 milj. $ kopš 1984. g.;
Nav veselīga produkta ražotājs, necenšas sevi tā arī pozicionēt;
Bieži parādās filmās, tv šovos, izmanto slavenības, lai popularizētu brendu;
Atbalsta Olpimpiskās spēles - sponsors kopš 1928. gada;
Savi konti Twitter, Facebook, Instagram, YouTube;
Aktīva mājas lapa.
…
Sabiedriskās attiecības: Mērķis – uzticēšanās radīšana; Laika periods – uz ilgu laiku; Necenšas neko pārdot; Veido ilglaicīgu tēlu; Lielāka loma lielākos uzņēmumos.
