-
Latvijas tūrisma infrastruktūra
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 5 | |
1. | Tūrisms un tūrisma infrastruktūra | 5 |
1.1. | Tūrisma nozares vieta un loma tautsaimniecībā | 5 |
1.2. | Tūrisma nozares infrastruktūra | 8 |
2. | Latvijas tūrisma attīstības tendencies | 9 |
2.1. | Latvijas tūrisma attīstības vēsture | 9 |
2.2. | Latvijas tūrisma politikas pamatprincipi | 11 |
2.3. | Latvijas reģionu tūrisma infrastruktūra | 14 |
2.4. | ES struktūrfondu nozīme tūrisma atbalsta pasākumos | 22 |
3. | Latvijas tūrisma attīstības problēmu risināšanas virzieni | 24 |
3.1. | Svarīgākās un aktuālākās Latvijas tūrisma un infrastruktūras attīstības problēmas | 24 |
3.2. | Palielinātās PVN likmes ietekme uz turpmāko Latvijas tūrisma attīstību | 25 |
3.3. | Rīcības virzieni tūrisma politikas mērķu sasniegšanai | 27 |
Secinājumi | 29 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 31 | |
Pielikums | 34 |
Darba mērķis: Balstoties uz teorētisko literatūru, izpētīt tūrisma infrastruktūru Latvijā.
Darba mērķa sasniegšanai veicamie uzdevumi
1) Noskaidrot tūrisma lomu valstī.
2) Izpētīt Latvijas tūrisma attīstības vēsturi.
3) Izvērtēt tūrisma infrastruktūru Latvijas novados.
4) Noskaidrot Latvijas tūrisma politikas pamatprincipus.
5) Izpētīt PVN likmes paaugstināšanas ietekmi uz Latvijas tūrismu.
6) Izanalizēt Latvijas tūrisma problēmas un rīcības plānus mērķu sasniegšanai.
Pētīšanas metožu raksturojums. Darbā tiks izmantota teorētiskā analīze (galvenokārt par pamatu ņemot literatūras avotus, likumus, nolikumus, preses izdevumus un interneta resursus), kā arī statistiskie dati, kas ļaus pilnīgāk apskatīt un izpētīt Latvijas tūrisma infrastruktūru un veikt secinājumus.
Pētījuma periods: Tiks apskatīts laika periods no 2000. – 2009. gada sākumam.
1.Tūrisms un tūrisma infrastruktūra
1.1. Tūrisma nozares vieta un loma tautsaimniecībā
Tūrisma nozīme daudzās valstīs, kā piemēram, Ēģiptē, Turcijā vai Taizemē jau ir apzināta, tāpēc tieši tūrisma attīstībai tiek piešķirti lieli līdzekļi. To skaidro jau tas, ka tūristu radītu patēriņu apmierina uzņēmumi, kuri ir iesaistīti tūrisma darbībā. Vienādus produktus ražojošu uzņēmumu kopums veido nozares un sektorus, kas ražo tūristu radītā patēriņā ietilpstošus produktus, bet to kopums – tūrisma nozari. Viesis ir tūrisma galvenā sastāvdaļa un galvenā statistiskās atskaites vienība.…
