-
AS "Latvijas balzams" mārketinga darbības izpēte
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Uzņēmuma apraksts | 3 |
1.1. | Stiprās puses | 5 |
1.2. | Vājās puses | 6 |
2. | Uzņēmuma finansu un cilvēku resursi | 6 |
3. | Tirgus segmentācija un mērķa tirgus | 6 |
3.1. | Mērķa tirgus | 6 |
3.2. | Tirgus segmentācija | 7 |
4. | Mārketinga un virzības tirgū mērķi | 9 |
5. | Virzības tirgū stratēģijas | 10 |
6. | Virzības tirgū aktivitāšu plāns un izmaksas | 11 |
Izmantotā literatūra | 14 |
1. Uzņēmuma apraksts.
Ar 1900. gadu sākas jauns posms spirta rūpniecības vēsturē, jo tiek izziņotas jaunās dzērienu cenas. 1900. gadā Rīgā sāk darboties
"Rīgas Valsts Vīna attīrīšanas noliktava Nr. 1". Jau ar šo gadu Rīga var lepoties ar saviem alkohola ražojumiem pat ārzemju tirgū. Uzņēmumā bija šādas nodaļas : Pildīšanas, mazgāšanas, filtrācijas, iesaiņošanas, pieņemšanas, spirta un realizācijas nodaļas. Šis nosaukums saglabājies līdz pat Latvijas brīvvalsts pasludināšanai. Ražošanas iekārtas bija ļoti primitīvas - atbilstoši tā laika tehnikas attīstībai - pudeles mazgāja ar rokām skārda silēs, etiķetes līmēja ar rokām, tā pat arī aizkorķēja pudeles un pārklāja kakliņus ar laku.
Pirmā pasaules kara laikā (1914. gads) noliktava uz laiku pārtrauca spirtoto dzērienu tirdzniecību. Latvijas pirmās neatkarības laikā fabrika atjaunoja savu darbību. Spirta fabrikas ražojumi Latvijas valstij ienesa daudz naudas, ar ko varēja veicināt kultūras uzplaukumu. 1919. gadā Latvija pēc Krievijas parauga ieviesa spirta monopolu, ko pārzināja Finansu ministrijas nodokļu departamenta īpaša nodaļa. 1940. gadā fabrika tika nacionalizēta un tai tika dots nosaukums " Rīgas spirta un degvīna rūpnīca ". 1949. gadā rūpnīca uzsāka liķieru ražošanu un tādējādi ieguva nosaukumu " Rīgas liķieru - degvīnu rūpnīca ". 1960. gadā uzsākta produkcijas ražošana eksportam. …
A/S "Latvijas balzams" mārketinga izpēte, tirgus segmentācija, mērķa grupas, virzības tirgū aktivitāšu plāns u.c.
