-
Tirgus vides novērtējums
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
ANOTĀCIJA | 2 | |
IEVADS | 4 | |
1. | TIRGUS IZPĒTES PROCESS UN PĒTĪJUMA METOŽU PAMATOJUMS | 6 |
2. | UZŅĒMUMA TIRGUS IZPĒTES PROCESS | 7 |
2.1. | UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS | 7 |
2.2. | APTAUJAS ANKETA UN TĀS JAUTĀJUMU PAMATOJUMS | 8 |
2.3. | APTAUJAS REZULTĀTU GRAFISKAIS ATTĒLOJUMS | 11 |
2.4. | APTAUJAS REZULTĀTU APKOPOJUMS | 22 |
3. | KONKURENTU ANALĪZE | 23 |
4. | MĀRKETINGA ELEMENTU ANALĪZE | 24 |
4.1. | PRODUKTS | 24 |
4.2. | CENA | 26 |
4.3. | REKLĀMA | 27 |
4.4. | SADALE UN REALIZĀCIJA | 28 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 29 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 30 |
Šo studiju darbu - projektu es veicu sadarbībā ar SIA „HiTech” mācību centru, kurā es biju tirgzinību praksē.
Es nodarbojos ar tirgus pētīšanu, tādēļ lai uzzinātu kāda ir reālā situācija uz esošo brīdi SIA „HiTech” uzņēmumā un tirgū kopumā.
Studiju darba mērķi bija :
Izprast un novērtēt tirgzinību ietekmes nozīmību prakstiskā uzņēmuma darbībā tirgus apstākļos;
Nostiprināt zinšāšanas un iegūt prakstiskās iemaņas tirgus situācijas izpētes un analīzes jautājumos, nodrošinot iespēju tās izmantot turpmākajā studiju un darba procesā;
Attīstīt iegūto uzņēmuma tirgus izpētes rezultātu prezentācijas iemaņas;
Veidot sadarbību starp LPA un reģiona uzņēmumiem, nodrošinot iespēju studentiem izjust uzņēmuma darbības realitāti un piedāvājot uzņēmējiem topošo speciālistu piemērotību sava uzņēmuma vajadzībām. …
Darbs ir par Tirgzinībām, kurā ier iekļauta konkrēta uzņēmuma analīze kā arī aptaujas anketa ar rezultātiem!
