-
Ēdināšanas uzņēmumu pakalpojumu piedāvājuma analīze Rēzeknes un Ludzas pilsētās
Referāts37 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Apzīmējumu saraksts | 3 | |
Ievads | 6 | |
1. | ĒDINĀŠANAS UZŅĒMUMU TEORĒTISKIE ASPEKTI | 10 |
1.1. | Ēdināšanas uzņēmumu tipi (veidi) to klasifikācija | 10 |
1.2. | Ēdināšanas uzņēmumu nozīme un uzdevumi | 13 |
1.3. | Ēdināšanas uzņēmumu nozare Latvijā | 15 |
2. | ĒDINĀŠANAS UZŅĒMUMU PAKALPOJUMU PIEDĀVĀJUMS UN TĀ RAKSTURO-JUMS | 19 |
2.1. | Ēdināšanas uzņēmumu pakalpojumu piedāvājums Rēzeknes pilsētā | 19 |
2.2. | Ēdināšanas uzņēmumu pakalpojumu piedāvājums Ludzas pilsētā | 21 |
2.3. | Pakalpojumu piedāvājumu salīdzinošā analīze | 21 |
3. | ĒDINĀŠANAS UZŅĒMUMU PIEDĀVĀJUMA NOVĒRTĒJOŠAIS PĒTĪJUMS RĒZEKNES UN LUDZAS PILSĒTĀS | 25 |
3.1. | Pētījuma programmas pamatojums | 25 |
3.2. | Pētījuma rezultāti | 26 |
Secinājumi un priekšlikumi | 31 | |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 32 | |
Kopsavilkums | 35 | |
Pielikumi | 37 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Galvenie secinājumi:
1. Ēdienu kvalitāti var izdalīt, kā galveno kritēriju, kurš nosaka klientu apmierinātību, līdz ar to nodrošinot visus procesus, kurus ir jāveic ēdināšanas uzņēmumam.
2. Nepastāv vienota klasifikācija ēdināšanas uzņēmumiem, tāpēc tie var brīvi variēt ar savu kla-sifikāciju un piedāvāto pakalpojumu klāstu.
3. Satistiski nozīmīga daļa Ludzas un Rēzeknes ēdināšanas uzņēmumu neatbilst savai klasifi-kācijai.
4. Satistiski nozīmīga respondetu daļa atzīmēja, ka gan Ludzas, gan Rēzeknes pilsētu ēdināša-nas uzņēmumus piedāvātais ēdienu sortiments varētu būt plašāks/labāks/ekskluzīvāks.
5. Galvenais kritērijs pēc kura tiek izvēlēts ēdināšanas uzņēmums Rēzeknes un Ludzas pilsētās ir ēdiena kvalitāte.
Priekšlikumi:
1. Nozares speciālistiem, nepieciešams veikts padziļinātus pētījumus par ēdināšanas uzņēmumu pakalpojumu piedāvājumu, sīkāk apskatot ēdināšanas uzņēmumu īpatnības, piedāvāto ēdienu sortimentu, uzņēmuma atmosfēru, telpas u.c. faktorus. Šie dati dos precīzāku informāciju par to, kāpēc ēdināšanas uzņēmumi neatbilst savai klasifikācijai un identificēs to, ko vajadzētu uzlabot katra uzņēmuma darbībā.
2. Tūrisma informācijas centriem regulāri jāveic ēdināšanas uzņēmumu pakalpojumu kvalitātes novērtējumus un šos rezultātus jāsniedz gan pašiem uzņēmumiem, gan japublicētē presē, re-zultātā ēdināšanas uzņēmumi uzlabos savu pakalpojumu piedāvājumu kvalitāti, kura apmie-rinās klientus.
…
Autores D. Prakapiene. G. Valukoniene grāmatā Hospitality business organization apgalvo, ka pārtikas dienests ir viena no galvenajām sastāvdaļām viesmīlības nozarē. Pārtikas pakalpojumu nozarē, kā arī viesmīlības nozarē, katra detaļa ir ļoti svarīga, un ir jārada komfortabls un draudzīgs noskaņojums. Cilvēki iet uz restorānu, lai apmierinātu dažādas vajadzības un vēlmes
