-
Prakse referenta amatā
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Ievads | 3 |
2. | Sekretāres iekārtošanās darbā | 5 |
3. | CV (Curriculum Vitae) | 8 |
3.1. | Kā uzrakstīt efektīvu CV? | 8 |
3.2. | Sešas visbiežāk sastopamās kļūdas, rakstot CV | 10 |
3.3. | Neuzmanības kļūdas rakstot CV | 11 |
4. | Sekretāres adaptācija jaunā vietā | 13 |
5. | Profesija sekretāre | 17 |
6. | Sekretāre pēc klasifikatora apraksta | 19 |
7. | Sekretāres darba vietas organizācija un iekārtojums | 22 |
8. | Dokumentēšana kā lietvedības daļa | 26 |
8.1. | Organizatoriskie dokumenti | 26 |
8.2. | Rīkojuma dokumenti | 26 |
8.3. | Izziņu un pārskata dokumenti | 28 |
8.4. | Sarakstes dokumenti | 29 |
8.5. | Personāla dokumenti | 30 |
9. | Uzņēmumā lietojamo rekvizītu dokumentu veidi | 31 |
10. | Prasības rekvizītu noformēšanā | 33 |
11. | Dienesta atzīmes | 35 |
12. | Dokumentu sastāvdaļu izvietojuma zonas | 37 |
13. | Izmantotās literatūras saraksts | 38 |
Sakarā ar profesijas iegūšanu Lūznavas profesionālajā vidusskolā bija nepieciešams iziet kvalifikācijas praksi sešu mēnešu garumā. Prakses laiks bija no 2006.gada 6.novembra līdz 2007.gada 20.aprīlim.
Es praksi veicu SIA „X”. Tas ir 100% viena īpašnieka uzņēmums, kurā es veicu galvenā referenta amata pienākumus. Uzņēmums nodarbojas ar būvniecību, projektēšanu, nekustamā īpašuma projektiem, iekārtu montāžu.
SIA „X” vispirms tiku iepazīstināta ar uzņēmuma vadītāja funkcijām un tiešajiem pienākumiem – to pielietojumu ikdienas darbā, darba organizāciju, kolektīva vadību, motivēšanu.
Manas kvalifikācijas prakses galvenais uzdevums bija izpētīt uzņēmuma lietvedības un biroja darba organizāciju. Pastāvīgi veicu korespondences apstrādi, uzņēmuma ienākošo un izejošo dokumentu reģistrāciju, noslēgto līgumu reģistrāciju. Bez tam kvalifikācijas prakses laikā aizvietoju grāmatvedi. Apguvu grāmatvedības programmu „ACORR profit”, veicot algu aprēķināšanas un materiālu uzskaites grāmatveža pienākumus, kā arī nodrošināju uzņēmuma pamatlīdzekļu uzskaiti – aizpildīju pamatlīdzekļu uzskaites kartiņas, aprēķināju pamatlīdzekļu nolietojumu.…
Prakses atskaite.Iestāžu darba organizatore un vadītāja. Izmantoti jaunākie materiāli no lietvedības. Dokumentu veidi,to noformējums, rekvizīti un dienesta atzīmes.Kā uzvesties pirmajā darba dienā? Tas viss tiek apskatīts.Kā pareizi uzrakstīt CV.
