Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Latviešu valodas kvalitāte izglītības sistēmā', 1.
  • Referāts 'Latviešu valodas kvalitāte izglītības sistēmā', 2.
  • Referāts 'Latviešu valodas kvalitāte izglītības sistēmā', 3.
  • Referāts 'Latviešu valodas kvalitāte izglītības sistēmā', 4.
  • Referāts 'Latviešu valodas kvalitāte izglītības sistēmā', 5.
  • Referāts 'Latviešu valodas kvalitāte izglītības sistēmā', 6.
  • Referāts 'Latviešu valodas kvalitāte izglītības sistēmā', 7.
  • Referāts 'Latviešu valodas kvalitāte izglītības sistēmā', 8.
  • Referāts 'Latviešu valodas kvalitāte izglītības sistēmā', 9.
  • Referāts 'Latviešu valodas kvalitāte izglītības sistēmā', 10.
  • Referāts 'Latviešu valodas kvalitāte izglītības sistēmā', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Pētījumā atrasto kļūdu apkopojums    4
  Pētījuma rezultāti    8
  Secinājumi    10
  Literatūras saraksts un avoti    11
  Kļūdu avotu saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

Latviešu valoda ir Latvijas sabiedrības saziņas valoda, un tai jābūt tīrai un jāatbilst runas kultūras pazīmēm. Mūsdienās valoda ir pakļauta straujām izmaiņām, valoda bagātinās ar svešvārdiem, un šis process skar katra cilvēka vārdu krājumu un runas stilu.
Pētījuma mērķis: noskaidrot, kāda tipa kļūdas visbiežāk sastopamas dažādās vidēs.
Pētījuma vide: komunikatīvās situācijas, mācību līdzekļi, mācību dokumenti, sabiedriskie pasākumi.
Pētījuma jautājums: kas visvairāk ietekmē latviešu valodas tīrību un atbilsmi literārām normām mūsdienās?
Pētījuma aktualitāte: angļu valoda pēdējo gadu laikā strauji ienāca publiskās informācijas telpā un negatīvi ietekmēja latviešu valodas tīrību un kvalitāti. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants