Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.04.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prezentācija 'Prezentācija kursa darbam', 1.
  • Prezentācija 'Prezentācija kursa darbam', 2.
  • Prezentācija 'Prezentācija kursa darbam', 3.
  • Prezentācija 'Prezentācija kursa darbam', 4.
  • Prezentācija 'Prezentācija kursa darbam', 5.
  • Prezentācija 'Prezentācija kursa darbam', 6.
  • Prezentācija 'Prezentācija kursa darbam', 7.
  • Prezentācija 'Prezentācija kursa darbam', 8.
  • Prezentācija 'Prezentācija kursa darbam', 9.
  • Prezentācija 'Prezentācija kursa darbam', 10.
  • Prezentācija 'Prezentācija kursa darbam', 11.
  • Prezentācija 'Prezentācija kursa darbam', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma priekšmets: jaunākā skolas vecuma skolēnu savstarpējo konfliktu risināšanas iespējas
Pētījuma objekts: saskarsme jaunākajā skolas vecumā.
Pētījuma mērķis: izzināt jaunākā skolas vecuma bērnu starppersonu konfliktu risināšanas pedagoģiskos un psiholoģiskos aspektus.

Pētījuma jautājums: Kādas savstarpējo konfliktu risināšanas metodes ir iespējamas jaunākā skolas vecuma bērniem? Pētījuma uzdevumi:
1. Noskaidrot un raksturot starppersonu konfliktu būtību un veidus.
2. Raksturot jaunākā skolas vecuma bērnu saskarsmes procesu.
3. Noskaidrot un raksturot jaunākā skolas vecuma bērnu starppersonu konfliktu risināšanas pedagoģiskos aspektus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants