-
Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | SIA „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” darbības apraksts | 4 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 |
1.2. | Uzņēmuma darbības virzieni | 4 |
1.3. | Īsa uzņēmuma attīstības vēsture | 5 |
2. | Uzņēmuma „Reklāmas un mārketinga aģentūra Laiks” Mārketinga vides analīze | 8 |
2.1. | Mārketinga vides raksturojums | 8 |
2.1.1. | Iekšējās vides raksturojums | 8 |
2.1.2. | Ārējās vides raksturojums | 9 |
2.2. | Nozares analīze | 12 |
2.2.1. | Portera piecu spēku modelis | 12 |
2.2.2. | Iespējas un draudi | 16 |
3. | Konkurences analīze | 19 |
3.1. | Vispārējā konkurentu analīze | 19 |
3.2. | Bostonas konsultantu grupas matrica | 20 |
3.3. | General Electric Modelis | 22 |
4. | SVID analīze | 24 |
5. | Mārketinga mērķi, stratēģijas un programma | 27 |
5.1. | Segmentēšana | 27 |
6. | mērķa tirgus noteikšana | 29 |
6.1. | Pozicionēšana | 29 |
7. | Uzņēmuma misija, vīzija, mērķi un stratēģijas to sasniegšanai | 32 |
7.4. | STRATĒĢIJAS | 33 |
Secinājumi un priekšlikumi | 34 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 36 |
Šajā studiju darbā veikta uzņēmuma SIA „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” mārketinga vides, nozares un konkurences analīze kā arī stratēģiju noteikšana un darbības plānošana.
Studiju darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” iekšējo un ārējo vidi, kā arī analizēt to ietekmējošos faktorus un pamatojoties uz šo analīzi veikt secinājumus un izvirzīt argumentētus priekšlikumus turpmākai uzņēmuma darbībai.
Mērķa sasniegšanai tiki izvirzīti šādi uzdevumi:
Izanalizēt uzņēmuma „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” iekšējo vidi un to ietekmējošos faktorus, lai noteiktu uzņēmuma stiprās un vājās puses;
Izanalizēt uzņēmuma „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” ārējo vidi un to ietekmējošos faktorus, lai noteiktu uzņēmuma iespējas un draudus;
Izpētīt tirgu, kurā darbojas „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks”, tā lielumu un attīstību, lai noteiktu tā produkcijas nozīmi patērētājam;
Raksturot patērētājus, to lomu uzņēmuma attīstībā, tā rezultātā nosakot mērķa tirgu;
Izpētīt uzņēmuma „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” konkurentus, to stratēģijas un mērķus, lai noteiktu konkurences priekšrocības vai trūkumus uzņēmuma darbībā;
Izvērtēt piegādātājus, lai noteiktu uzņēmuma „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” iespējas sekmīgi konkurēt tirgū;
Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus, lai apkopotu veikto analīžu datus un piedāvātu jaunas idejas turpmākajai darbībai.
Pētījumā tika izmantotas statistiskās metodes: tirgus daļas aprēķināšana, salīdzināšanas metodes, mārketinga metodes: analītiskās mārketinga metodes – tirgus izpēte, praktiskās pētījuma metodes: pircēju segmentēšana, SVID analīze, Portera 5 spēku modelis, tabulas un grafiskās metodes.…
