Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija', 1.
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija', 2.
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija', 3.
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija', 4.
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija', 5.
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija', 6.
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija', 7.
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija', 8.
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija', 9.
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Lietišķās komunikācijas jēdziens    3
2.  Komunikācijas process    4
2.1.  Komunikācijas procesa elementi    4
2.2.  Verbālā un neverbālā komunikācija    6
2.3.  Komunikācijas barjeras    8
  Secinājumi    10
  Izmatotā literatūra    11
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācijā, kas ir informācijas, domu un uzskatu apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā, cilvēki mēģina atrast vai nodibināt sava veida kopību. Organizācija ir cilvēku grupa, kas apzinīgi sadarbojas kopēja mērķa sasniegšanai
Visas organizācijas funkcijas – plānošana, organizēšana, līderība, kontrolēšana u.c. ir cieši saistītas ar komunikāciju, tāpēc komunikācija organizācijā ir svarīga, lai varētu īstenot organizācijas kopējos mērķus. Daudzas organizācijas un to vadītāji nepiešķir komunikācijai svarīgu lomu, tādējādi iespējams neizmanto visu organizācijas potenciālu. Katrā komunikācijā ir iespējami arī traucējumi jeb barjeras un vadītāja un visas organizācijas uzdevums ir pārvarēt šos traucējumus, lai efektīvāk darbotos uzņēmums.

Autora komentārsAtvērt
Atlants