-
Reklāmas speciālista profesijas izvēles motīvi
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Reklāmas speciālista profesija kā mārketinga sastavdaļa | 5 |
1.1. | Mārketings un tā sastāvdaļas | 5 |
1.2. | Reklāma un tās jēdziens | 7 |
1.3. | Blakus nozaru nozīme reklāmas jomā un profesijā | 9 |
1.4. | Reklāmas speciālista profesijas amati un to standarti | 10 |
2. | Psiholoģija kā palīglīdzeklis profesijas izvēlē | 12 |
2.1. | Profesijas un karjeras izvēles motivācija | 12 |
2.2. | Cilvēku peronības piemērotība reklāmas speciālista profesijai | 14 |
3. | Respondentu interviju analīze un rezultātu interpretācija | 16 |
3.1. | Pētījuma metode un norise | 16 |
3.2. | Pētījuma interpretācija | 17 |
Secinājumi un priekšlikumi | 17 |
Priekšlikumi
Priekšlikumi tiek sagatavoti augstskolām, kas piedāvā apgūt reklāmas speciālista profesiju.
1. Augstskolai vajadzētu sasaistīt vidusskolniekus ar potenciālajiem darba devējiem. Tas būtu, augstskola sadarbojas ar vidusskolām, kura augstskolai iesaka atbilstošākos skolēnus, bet savukārt augstskola nodrošina šo skolēnu iesaisti darba ritmā reklāmas speciālista profesijā, kādā no sadarbības uzņēmumiem. Tādā veidā jau vidusskolā cilvēkam rastos priekštats, par šīs profesijas ikdienu un darbu, jo būtu tajā jau strādājis.
2. Esošajiem reklāmas speciālistiem ir svarīgas teorētiksās zināšanas dažādās jomās, tādēļ piedāvājot reklāmas menedžmenta programmu jau esošajiem speciālistiem, lielāks uzsvars ir jāliek uz teorijas apguvi dažādās nozarēs vienas programmas ietvaros, jo praktiskās zināšanas šiem cilvēkiem jau ir. Iespējams izveidot teorētisko kursu reklāmas menedžmetā tikai jau esošajiem speciālistiem, tajā iekļaujot nozares, kas ir nepieciešamas šajā darbā, kas var būt balstīts uz atbilstošu pētījumu.
3. Ir jāliek uzsvars uz cilvēka personiskajām īpašībām, kuras ir atbilstošākās reklāmas speciālista profesijai. Studīju garumā ieviest perosnības testus, kā obligātus psiholoģijas lekcijās, kā arī organizēt speciālas lekcijas, kā gūt pašpārliecinātību, attīstīt prasmes komunikācijā atbilstoši katras personības vajadzībām.…
Pirmajā nodaļā darba autors aplūkos mārketinga sastāvdaļas, ar ko mārktings nodarbojas, tuvāk tiks aplūkotas mārketinga sastāvdaļas, no kurām tuvākai pētīšanai tiks izvēlēta reklāma, šajā daļās autors aprakstīs, kas ir reklāma, tās jēdzienu, kas jāievēro veidojot reklāmas kampaņas un, kam jāpievērš uzmanība. Otrajā nodaļā darba autors pētīs psiholoģiskos procesus, kas ietekmē profesijas izvēli. Motīvus, kas liek cilvēkam izvēlēties karjeru, kas ir karjera, motivāciju strādāt, kā arī tiks apskatītas cilvēku personības, kuras ir piemērotākas reklāmas speciālista profesijai. Trešajā nodaļā tiks atspoguļota darba prakstiskā daļa, kas ietver piecu jau strādājošu reklāmas speciālistu (projektu vadītāju, grafisko dizaineru, uznēmuma īpašnieku un reklāmas tekstu sastādītāju ) intervijas, tiks pierādīta vai noraidīta hipotēze.
Pdf formāts.
