-
SIA "Aprūpe" – veco ļaužu aprūpe mājās
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Ievads | 3 |
2. | VISPĀRĒJA INFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU | 4 |
3. | Pakalpojuma raksturojums | 5 |
4. | ANKETĒŠANA | 8 |
5. | PERSONĀLS | 9 |
6. | Sadarbības partneri | 10 |
7. | SVID analīze | 11 |
8. | Konkurentu analīze | 12 |
9. | Tirgus situācija | 15 |
10. | Segmentācija | 16 |
11. | Tirgus ietilpība | 17 |
12. | PRODUKTA POZICIONĒŠANA | 18 |
13. | PAKALPOJUMA CENAS | 19 |
14. | PRODUKTA VIRZĪŠANA TIRGŪ | 21 |
15. | Finanšu plāni | 22 |
16. | SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 27 |
17. | Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 28 |
Šobrīd Latvijā valda tāda situācija, ka viena no apdraudētākajām sociālajām iedzīvotāju grupām ir pensijas vecuma cilvēki. Mazturīgie pensionāri saņem valsts sociālo palīdzību – aprūpi mājās, savukārt tie pensionāri, kuri vairs neskaitās maznodrošināti – nesaņem.
Pensionāru fobija vai stereotips arī neļauj ievietot tos pansionātos, jo tad viņiem liekas, ka par viņiem visi ir aizmirsuši. Bet Mēs taču zinām, cik vajadzīgs grib justies pensionārs.
Darba mērķis ir parādīt, kādi procesi ir izskatīti, lai varētu sākt darbību sociālās aprūpes uzņēmums SIA „Aprūpe”.
Darba uzdevums pirmām kārtām ir noskaidrot vēlamos mērķus, vēlāk veikt nepieciešamos pētījumus, lai varētu vairāk izprast izvēlēto tirgu. Un visbeidzot - noskaidrot nepieciešamās aktivitātes, lai ieviestu SIA „Aprūpe” pakalpojumu tirgū.
Caur šiem uzdevumiem tiek parādīts mārketinga plāns sociālās aprūpes uzņēmumam SIA „Aprūpe”, kura uzdevums ir veco ļaužu aprūpe mājās.…
Biznesa plāns izstrādāts atbilstoši augstskolas prasībām, un ļoti labi aizstāvēts.
