-
Ostas plānošana
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Doto kuģu raksturojumi | 5 |
1.1. | Motorkuģis „Rostoka” | 5 |
1.2. | Motorkuģis „Igors grabarjs” | 6 |
2. | Atrisināšanas gaita | 8 |
2.1. | Aprēķina dati | 8 |
2.2. | Pārkraušanas darbu tehnoloģiskās shēmas saskaņa ar dotās kravas veidiem | 8 |
2.3. | Piestātņu caurlaides spēju un piestātņu daudzumu noteikšana | 9 |
2.4. | Noliktavas laukumu un ietilpības noteikšana | 12 |
2.4.1. | Noliktavas ietilpības aprēķins | 12 |
2.4.2. | Noliktavas laukuma noteikšana | 13 |
2.4.3. | Nepieciešamo noliktavas laukumu noteikšana, uzglabājot dažādus kravas veidus | 13 |
2.5. | Ostas pamatu elementu parametru aprēķins | 15 |
2.6. | Dzelzceļa sliedes | 18 |
2.7. | Ostas plāna komponējums | 19 |
2.7.1. | Ostas teritorijas komponējums | 19 |
2.7.2. | Piestātnes frontes konfigurācija | 21 |
2.7.3. | Ostas ūdeņu komponējumi | 21 |
3. | Grafiskais attēlojums | 27 |
Secinājumi | 29 | |
Izmantotā literatūra | 30 |
2.3. Piestātņu caurlaides spēju un piestātņu daudzumu noteikšana
Dotā kuģa aprēķina iekraušanas lielums.
Formula: Dapr. = , t
„Rostoka” Dapr. = = 2276,41 t
„Igors grabarjs” Dapr. = = 2437,2 t,
kur:
W – kravas ietilpība, m3, ņem no kuģa raksturojumiem
U – īpatnējais kravas iekraušanas tilpums, m3/t (tabula MN 2. pielikumā)
Ktilp. – kuģa tilpņu sakraušanas blīvums (tabula MN 2. pielikumā)
Kuģa stāvēšanas laiks pārkraušanas operāciju laikā.
Formula: tkr= , stundas
„Rostoka” tkr= = 9,06 stundas
„Igors grabarjs” tkr= = 10,54 stundas,
kur:
Kuģa kravas apstrādes mehanizēto līniju daudzumu pieņem:
• nm.l. = nluk–1- ģenerālkravām, metāla kravām, meža kravām;
• nm.l. = nluk–2- beramām kravām;
• nm.l= nluk–2- konteineru kravām.…
Studiju darbs par ostas plānošanu. Dažādi aprēkini, lai dotajiem kuģiem izveidotu ostu.Ir arī grafiskais attēlojums.
