Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 1.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 2.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 3.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 4.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 5.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 6.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 7.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 8.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 9.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 10.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 11.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 12.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 13.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 14.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 15.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 16.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 17.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 18.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 19.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 20.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 21.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 22.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 23.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 24.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 25.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 26.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 27.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 28.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 29.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 30.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 31.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 32.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 33.
  • Prezentācija 'Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieej', 34.
Darba fragmentsAizvērt

Sasniedzamais rezultāts bērnam (3.posms) –
Nosauc redzamā dabas objekta krāsu, novēro un nosaka krāsu atšķirību

Motivācija bērnam -
Bērns darbojoties sauc redzamās krāsas, nosauc objektus, formas, tekstūras, kas redzamas dabā, apkārtējā vidē, mākslas darbā vai digitālā materiālā.
Skolotāja ar motivējošiem jautājumiem palīdz bērnam izprast jautājumu, aicina nosaukt redzamās krāsas, vai krāsas ir vienādas vai atšķirīgas, mudina bērnus stāstīt par ieraudzītajām atšķirībām.
Skolotāja piedāvā pētīt krāsas, nosaukt formas vai objektus, kas redzami dabā.
Skolotāja iedrošina bērnus, ieklausās un atbalsta.…

Atlants