Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Mācību metodes būtība', 1.
  • Referāts 'Mācību metodes būtība', 2.
  • Referāts 'Mācību metodes būtība', 3.
  • Referāts 'Mācību metodes būtība', 4.
  • Referāts 'Mācību metodes būtība', 5.
  • Referāts 'Mācību metodes būtība', 6.
  • Referāts 'Mācību metodes būtība', 7.
  • Referāts 'Mācību metodes būtība', 8.
  • Referāts 'Mācību metodes būtība', 9.
  • Referāts 'Mācību metodes būtība', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums

Tātad mācību metodes ir skolēnu un skolotāju sadarbības paņēmienu kopums, ko izmanto noteiktu mācību programmu mērķu un uzdevumu īstenošanā. To izvēle ir atkarīga no šiem mērķiem un uzdevumiem, skolēnu individuālajām īpatnībām, mācību satura. Izvēlētajiem mācību līdzekļiem un skolotāja metodiskās gaumes. Ar mācību metožu palīdzību tiek veicināta skolēna personības izaugsme, aktivizēta mācīšanās darbība, sekmēta daudzveidīgu prasmju attīstība.
Manuprāt, skolotājam ir jāvelta liela uzmanība tam, kādu tieši mācību metodi izvēlēties, jo no tā ir atkarīgs skolēnu veikums un zināšanu līmenis.

Autora komentārsAtvērt
Atlants