-
Atpūtas bāzes konkurences analīze
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 4 | |
1. | Konkurence | 5 |
1.1. | Konkurences situācijas un veidi | 5 |
2. | Tiešo un netiešo konkurentu atklāšana | 7 |
3. | Konkurences vide | 9 |
4. | Konkurences piecu spēku modelis | 13 |
5. | Kādu labumu mums dod konkurence | 15 |
6. | Usmas ezers | 16 |
7. | Pakalpojumu klāsts | 18 |
7.1. | Kempings „Godeļi” | 18 |
7.2. | Kempings „Usmas kempings” | 19 |
7.3. | Kempings „Bukdangas” | 21 |
7.4. | Kempings „Strazdiņi” | 22 |
8. | Konkurentu izpēte | 23 |
8.1. | Kas ir konkurenti | 23 |
8.2. | Kur viņi ir | 23 |
8.3. | Kāds ir viņa uzņēmuma lielums un iespējas | 24 |
8.4. | Kādas ir viņa stiprās un vājās puses | 24 |
8.5. | Kādēļ Jūs sākat ar viņiem konkurēt | 25 |
8.6. | Kāpēc klienti izvēlēsies „Godeļus” nevis konkurentus | 26 |
9. | Secinājumi un priekšlikumi | 27 |
10. | Bibliogrāfiskais saraksts | 28 |
Visur eksistē tirgus, kur ļaudis sanāk kopā, lai pirktu un pārdotu savas preces un pakalpojumus. Brīvā tirgus ekonomikas sistēmā patērētāji un ražotāji maina savas preces un pakalpojumus daudzos konkurējošos tirgos.
Ekonomiskā sacensība, konkurence ir tirgus saimniecības neatņemama pazīme, uzņēmēju, firmu, ekonomiskās rīcības un motivācijas elements. Uzņēmējus arvien nomāc problēma, kā cīnīties ar konkurentiem un kā paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju. Iespējams, ka katrs varētu izdomāt arvien kaut ko jaunu un nebijušu, bet eksistē arī biežāk lietoti piemēri un paņēmieni, par kuriem tad arī īsumā pastāstīšu.
Studiju darbā mērķis ir izvērtēt Usmas ezera kempingu un atpūtas bāzes pakalpojumu klāstu un cenu starpību. Apkopot informāciju par to konkurēt spēju…
Konkurences analīze, atpūtas bāzes un kempingu pakalpojumu piedāvājumi. Literatūras saraksts
