-
Uzņēmuma "Taco Bell" menedžmenta un SVID analīze
Bezmaksas!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
MENEDŽMENTS | 3 | |
ORGANIZĀCIJAS STRUKTŪRA | 4 | |
1. | STIPRĀS PUSES | 7 |
2. | VĀJĀS PUSES | 9 |
1.2. | Kā vājas puses padarīt par stiprām? | 10 |
3. | IESPĒJAS | 12 |
4. | DRAUDI | 13 |
1.4. | Kā var draudus padarīt par iespējām? | 14 |
SECINĀJUMI | 16 | |
PRIEKŠLIKUMI | 17 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 18 |
5. Ekonomika
Ekonomikas nozare ir tā nozare, kas var būtiski ietekmēt visas cenas pasaulē. Ekonomika ietekmēs arī cenas ēdināšanas uzņēmumos, tāpēc tas ir ļoti nozīmīgs faktors.
Problēma: cenu izmaiņas
Versija: Ekonomika strauji attīstās, bet katru dienu pasaulē notiek kaut kādas dabas katastrofas, banku slēgšanas un citi notikumi, kas var ietekmēt ekonomiku pasaulē, tāpēc ja ekonomikā ir lejupslīde, tad cenas var strauji izaugt. Arī “Taco Bell” cenas var izmainīties, bet šī uzņēmuma pluss ir tas, ka daudz restorāni atrodas ne tik attīstītajās valstīs, tāpēc ja ekonomika būs lejupslīde, “Taco Bell” cenas stipri nepalielināsies.
Risinājums: No ekonomikas nekā nevar izglābties, jo tā ir nozare, kas mainās katru dienu. “Taco Bell” lejupslīdes gadījumos var taisīt dažādas atlaides, lai nezaudētu daudz klientus cenu paaugstināšanas dēļ.
SECINĀJUMI
1. “Taco Bell” ir ļoti vecs un populārs ēdināšanas uzņēmums, kurš šobrīd ir viens no pasaules lielākajiem ēdināšanas uzņemumiem pēc ieņēmumiem.
2. “Taco Bell” ir daudz stipras puses, kas ir viņu priekšrocība, bet ir arī vājas puses, kas traucē kompānijai attīstīties.
3. Kompānijai ir iespējas, lai kļūtu par vēl populārāku kompāniju pasaulē, bet viņai traucē draudi, kas tuvakajā nākotnē var traucēt viņai noturēt reputācijas līmeni.
4. “Taco Bell” uzņēmumam nevajag apstāties, bet jācentas vienmēr priecēt cilvēkus ar jauniem produktiem.
…
Ķēdē ietilpst tūkstošiem restorānu ASV, Kanādā (kopš 1981. gada), Austrālijā (kopš 1981. gada), Ķīnā, Lielbritānijā (kopš 1986. gada pirmā Eiropas valsts “Taco Bell”), Spānijā, Somijā, Islandē, Filipīnās, Singapūrā un Korejas Republika, Kipra u.c. (vairumam no tām ir franšīzes tiesības). Polijā pirmais “Taco Bell” restorāns tika atvērts 1993. gadā, taču drīz uzņēmums ierobežoja darbību šajā valstī. Līdzīga situācija ir izveidojusies AAE: 2008. – 2010. Gadā tika atvērti 3 uzņēmumi, bet līdz 2012. gadam visi bija slēgti. Pēc parādīšanās 1980. gadu vidū līdz 1990. gadu beigām Apvienotajā Karalistē visas iestādes tika slēgtas (izņemot divas ASV karabāzēs), un tās atkal parādījās tikai 2000. gadu beigās.
