Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Jauniešu motivācija, izvēloties banku un tās pakalpojumus', 1.
  • Referāts 'Jauniešu motivācija, izvēloties banku un tās pakalpojumus', 2.
  • Referāts 'Jauniešu motivācija, izvēloties banku un tās pakalpojumus', 3.
  • Referāts 'Jauniešu motivācija, izvēloties banku un tās pakalpojumus', 4.
  • Referāts 'Jauniešu motivācija, izvēloties banku un tās pakalpojumus', 5.
  • Referāts 'Jauniešu motivācija, izvēloties banku un tās pakalpojumus', 6.
  • Referāts 'Jauniešu motivācija, izvēloties banku un tās pakalpojumus', 7.
  • Referāts 'Jauniešu motivācija, izvēloties banku un tās pakalpojumus', 8.
  • Referāts 'Jauniešu motivācija, izvēloties banku un tās pakalpojumus', 9.
  • Referāts 'Jauniešu motivācija, izvēloties banku un tās pakalpojumus', 10.
  • Referāts 'Jauniešu motivācija, izvēloties banku un tās pakalpojumus', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Metodes apraksts    3
  Rezultātu analīze    4
  Secinājumi un priekšlikumi    11
Darba fragmentsAizvērt

Lai atrisinātu pētāmo problēmu, tika veikts mārketinga pētījums, kura ietvaros kā informācijas iegūšanas metode tika izmantota standartizēta, atklāta, pastarpināta aptauja.
Pētījuma veikšanai tika izvēlēta aptaujas metode, jo:
tās izveide un izplatīšana neprasa materiālus ieguldījumus;
ir iespēja aptaujāt plašu respondentu loku;
iegūtie dati ir viegli analizējami un salīdzināmi pēc jau iepriekš izstrādātiem kritērijiem un pētījuma vajadzībām;
Izmantojot interneta portālu www.visidati.lv un pielietojot portāla piedāvātos aptauju veidošanas rīkus, tika sagatavota anketa ar 9 jautājumiem.
Lai pēc iespējas efektīvāk izzinātu respondentu viedokļus, anketā tika iekļauti dažādu tipu jautājumi – alternatīvie, daudzvariantu jautājumi, vērtējuma skala, izteikumu izraisītas asociācijas, brīvais jautājums.
Anketa tika izplatīta portālā www.draugiem.lv, iepriekš īpaši atlasot respondentus, kas atbilst izvēlētajai vecuma grupai – 16 līdz 22 gadus veci jaunieši. Anketa tika izsūtīta 50 jauniešiem. Tika saņemtas 30 atbildes.
Pozitīvie aspekti metodes izvēlē:
anketas izveide un izplatīšana neprasa materiālus ieguldījumus;
ir iespēja aptaujāt plašu respondentu loku;
iegūtie dati ir viegli analizējami un salīdzināmi pēc jau iepriekš izstrādātiem kritērijiem un pētījuma noteiktajām vajadzībām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants