-
“Milzu!” produktu diferencētās īpašības
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 4 | |
1. | Produkta īpašības un diferencēšanas stratēģiju tirgū | 5 |
1.1. | Produkta jēdziens un tā raksturīgās īpašības | 5 |
1.2. | Diferencēšanas stratēģijas nozīme un īstenošana | 7 |
1.3. | Produkta diferencēšanas stratēģijas priekšrocības un trūkumi | 9 |
2. | Uzņēmuma “MILZU!” diferencēšanas stratēģiju tirgū | 12 |
2.1. | Uzņēmuma darbības un piedāvāto produktu raksturojums | 12 |
2.2. | Pētījums par uzņēmuma produktu diferencēšanu un unikālajām īpašībām tirgū | 15 |
3. | Uzņēmuma produkta diferencēto īpašību unikalitātes definējums un turpmākā izmantošana | 19 |
Secinājumi | 22 | |
Priekšlikumi | 23 | |
Izmatotā literatūra | 24 | |
Pielikumi | 25 |
Mūsdienās, kad produkti ir tik daudzveidīgi, un informācija par tiem ir viegli pieejama, ir nozīmīgāk kā jebkad produktus diferencēt jeb piešķirt tiem unikālas īpašības, kas tos atšķirs no konkurentiem vienā tirgū.
Studiju darbā “”Milzu!” produktu diferencētās īpašības” aplūkotas tās īpašības, ko zīmola īpašnieks uzsver kā unikālas produktam. Produkta diferencēšana ir ļoti plašs jautājums, jo diferencētā īpašība vai kompetence var būt jebkas, kas klientam šķiet unikāls, kā izskats, garša, ražošanas tehnoloģija, vēstījums u.t.t..
Studiju darba mērķis: Balstoties uz pētījuma rezultātiem, noteikt diferencēto īpašību unikalitāti uzņēmuma produktam vienā tirgu salīdzinājumā ar konkurentu produktiem.
Pētījuma jautājums: Kādas priekšrocības “Milzu!” produktu diferencētās īpašības dod patērētājiem salīdzinājumā citiem līdzīgiem produktiem?
Lai gūtu atbildi uz pētījuma jautājumu un sasniegtu darba mērķi, veicami šādi uzdevumi:
1. Analizēt teorētisko literatūru par produktu īpašībām un diferencēšanas stratēģiju tirgū.
2. Raksturot uzņēmuma darbību un piedāvāto produktu.
3. Veikt pētījumu par uzņēmuma produktu diferencēšanu un unikālajām īpašībām klientu skatījumā.
4. Veikt produktu salīdzinājumu ar konkurentu produktiem vienā tirgū
5. Izdarīt secinājumu un noteikt uzņēmuma produkta diferencēto īpašību unikalitāti.…
Studiju darbs, kas apskata ražotāja "Milzu!" produkta diferencētās īpašības, salīdzinot ar līdzīgiem produktiem. Studiju darbā “”Milzu!” produktu diferencētās īpašības” aplūkotas tās īpašības, ko zīmola īpašnieks uzsver kā unikālas produktam. Produkta diferencēšana ir ļoti plašs jautājums, jo diferencētā īpašība vai kompetence var būt jebkas, kas klientam šķiet unikāls, kā izskats, garša, ražošanas tehnoloģija, vēstījums u.t.t..
