-
Korporatīvās kultūras uzlabošana viesnīcā Baltic Beach Hotel & SPA
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Saturs | 5 | |
Ievads | 6 | |
1. | Korporatīvās kultūras teorētiskie pamati | 8 |
1.1. | Korporatīvās kultūras jēdziens | 8 |
1.2. | Korporatīvās kultūras funkcijas un elementi | 10 |
1.3. | Korporatīvās kultūras veidi | 15 |
1.4. | Viesnīcas korporatīvās kultūras iezīmes | 18 |
2. | Viesnīcas Baltic Beach Hotel & SPA korporatīvās kultūras analīze | 21 |
2.1. | Viesnīcas Baltic Beach Hotel & SPA vispārējais raksturojums | 21 |
2.2. | Viesnīcas Baltic Beach Hotel & SPA salīdzinošā analīze ar konkurentiem | 24 |
2.3. | Viesnīcas Baltic Beach Hotel & SPA korporatīvā stila analīze | 26 |
2.4. | Baltic Beach Hotel & SPA korporatīvās kultūras elementu analīze | 27 |
3. | Piedāvājumi viesnīcas Baltic Beach Hotel & SPA korporatīvās kultūras uzlabošanai | 32 |
3.1. | Trūkstošo viesnīcas korporatīvās kultūras elementu un to nozīmīguma noteikšana | 32 |
3.2. | Uzņēmuma Baltic Beach Hotel & SPA korporatīvās kultūras uzlabošanas ieteikumi | 34 |
Secinājumi | 37 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 40 | |
Pielikumi | 43 |
Eksperti menedžmenta, biznesa un mārketinga jomā saka, ka korporatīvā kultūra ir uzņēmuma personība, jo tā nosaka vidi, kurā strādā darbinieki. Uzņēmuma kultūrā ietilpst kopīgs uzskatu un vērtību kopums, īpaši darba vide, uzņēmuma misija, ētika, cerības un mērķi. Pozitīva korporatīvā kultūra veicina sadarbību, komandas darbu un lojalitāti.
Katra viesnīca ir liela un sarežģīta sistēma, kurā korporatīvā kultūra ieņem nozīmīgu vietu, jo tā ir ne tikai svarīgs elements, kas veicina visu vienību un nodaļu saskaņotāku un kvalitatīvāku darbu, bet arī veido un virza uzņēmuma firmas stilu, padarot to par īpašu salīdzinājumā ar konkurentiem un veicina biznesa uzlabošanos.
Pēc datiem, kas iegūti Oksfordas Universitātes biznesa fakultātes studentu pētījumā, laimīgie darbinieki ir par 13% produktīvāki . Viesnīcu veido vairākas nodaļas ar dažādām funkcijām: front office, housekeeping, grāmatvedība, uzturēšana, pārdošana, cilvēkresursi, kā arī pārtika un dzērieni. Katrai no šīm jomām ir savi individuālie ikdienas uzdevumi, taču tām visām ir kopīgas vērtības un cerības. …
Kursa darbs ir veltīts korporatīvās kultūras veidošanas principu un komponentu izpētei un analīzei viesnīcu sfēras organizācijās, kā arī piedāvājumu izveidošanai Jūrmalas viesnīcas Baltic Beach Hotel & SPA korporatīvās kultūras uzlabošanai, pamatojoties uz pētījuma laikā iegūtajiem datiem intervijas rezultātā. Darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, secinājumiem, literatūras saraksta, pielikumiem. Kopējais lappušu skaits - 42 (izņemot pielikumus). Literatūras saraksts satur 43 nosaukumu. Attēlu skaits - 3, tabulu skaits - 4, pielikumu skaits - 6.
