-
Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un pilnveidošanas iespējas
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Summary | 4 | |
Аннотация | 5 | |
Ievads | 6 | |
1. | Mārketinga komunikācijas teorētiskie aspekti | 8 |
1.1. | Reklāma | 9 |
1.2. | Preču realizācijas stimulēšana | 12 |
1.3. | Sabiedriskās attiecības | 14 |
1.4. | Personiskā apkalpošana | 17 |
1.5. | Partizānu mārketings | 19 |
2. | Festivāla „Shine Fest” mārketinga komunikācijas analīze | 22 |
2.1. | SIA „Shine Cafe” raksturojums | 22 |
2.2. | SIA „Shine Cafe” darbības virzienu raksturojums | 23 |
2.3. | Festivāla virzīšanas pasākumi | 27 |
2.4. | „Shine Cafe” mārketinga komunikācijas novērtējums | 30 |
2.5. | Festivāla „Shine Fest” mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas | 35 |
Secinājumi un priekšlikumi | 38 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 40 | |
Pielikumi | 42 |
Secinājumi un priekšlikumi
Darba izstrādes laikā radās šādi secinājumi:
1. Mārketinga komunikācijas sastāv no četriem elementiem: reklāmas, sabiedriskajām attiecībām, personiskās apkalpošanas un preču realizācijas stimulēšanas. „Shine Fest ”festivāla mārketinga komunikācijai tiek izmantota reklāma un sabiedriskās attiecības.
2. Mūsdienās svarīgu lomu mārketinga komunikācijas procesā spēlē partizānu mārketings jeb Guerilla mārketing, kas ļauj popularizēt un reklamēt organizāciju un produktu ieguldot procesā salīdzinoši maz finanšu līdzekļu vai neieguldot tos nemaz. Festivāla organizatori neizmanto partizānu mārketinga metodes, lai popularizētu pasākumu huntas samazina iespējas piesaistīt vairāk apmeklētāju.
3. Festivāla „Shine Fest” reklāmas izplatīšanai tiek izmantoti dažādi reklāmas kanāli: interneta video, radio, prese, vides reklāma. Pastāv reklāmas kanālu izvēles kļūda – neveiksmīgi ir izvēlēta radio stacija, kurā tiek izplatīta reklāma par festivāla, jo tā nesasniedz mērķauditoriju.
4. SIA „Shine Cafe” aktīvi nodarbojas ar rakstisko sabiedrisko attiecību metodi, publicējot preses relīzes, rakstus un intervijas. Organizācijai ir izveidojusies pastāvīga sadarbība ar tādiem ziņu un uzziņu portāliem kā www.tvnet.lv, www.1188.lv, www.liepajniekiem.lv
…
Kvalifikācijas darba mērķis: Izanalizēt elektroniskās mūzikas festivāla „Shine Fest” mārketinga komunikāciju. Darba mērķa sasniegšanai risināti sekojoši uzdevumi: 1. Izpētīt literatūru par mārketinga komunikāciju; 2. Izanalizēt festivāla „Shine Fest” mārketinga komunikācijas veidus un kanālus; 3. Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus. Darbs sastāv no divām nodaļām, kuras sadalītas apakšnodaļās. Pirmajā nodaļā autore apraksta teoriju par mārketinga komunikāciju kompleksa četrām sastāvdaļām: reklāmu, sabiedriskajām attiecībām, personisko apkalpošanu un preču realizācijas stimulēšanu. Šajā nodaļā tiek aprakstīti arī partizānu mārketinga pamatprincipi, ka arī aprakstīti SIA „Shine Cafe” darbības pamatprincipi, uzdevumi un mērķi. Tiek raksturots galvenais organizācijas produkts – elektroniskās mūzikas festivāls „Shine Fest.” Šajā nodaļā atrodama arī organizācijas SVID analīze. Otrajā nodaļā autore atspoguļo pētījuma rezultātus. Tiek aprakstīti festivāla „Shine Fest” virzīšana pasākumi un novērtēta tā mārketinga komunikācija. Tiek piedāvātas arī mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas. Darba nobeigumā apkopoti secinājumi un sniegti priekšlikumi festivāla „Shine Fest” mārketinga komunikācijas uzlabošanai un pilnveidošanai.
