Vērtējums:
Publicēts: 28.06.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Zīmola veidošana un attīstība “Emporio Armani”', 1.
  • Referāts 'Zīmola veidošana un attīstība “Emporio Armani”', 2.
  • Referāts 'Zīmola veidošana un attīstība “Emporio Armani”', 3.
  • Referāts 'Zīmola veidošana un attīstība “Emporio Armani”', 4.
  • Referāts 'Zīmola veidošana un attīstība “Emporio Armani”', 5.
  • Referāts 'Zīmola veidošana un attīstība “Emporio Armani”', 6.
  • Referāts 'Zīmola veidošana un attīstība “Emporio Armani”', 7.
  • Referāts 'Zīmola veidošana un attīstība “Emporio Armani”', 8.
  • Referāts 'Zīmola veidošana un attīstība “Emporio Armani”', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Zīmola solījums (brand promise)    3
2.  Zīmola vērtības (brand values)    3
3.  Zīmola dzinuļi (brand drivers)    3
4.  Patērētāja ieguvumi no zīmola    4
5.  Zīmola personība (brand personality, brand persona/profile)    4
6.  Zīmola identitāte    5
7.  Zīmola arhitektūra    6
8.  Zīmola mantojums (brand heritage)    6
9.  Zīmola pieredze un zīmola saskarsmes punkti (brand experience un brand touchpoints)    7
10.  Zīmola sadarbības partneri (ko zīmols atbalsta/ sponsorē)    8
11.  Zīmola loma (brand role)    8
12.  Komunikācija par zīmolu, kanāli un vēstījums (brand communication)    9
Darba fragmentsAizvērt

1. Zīmola solījums (Brand Promise)
“Emporio Armani” solījums var tikt apkopots šādi: "Elegance Redefined" jeb "Elegance with a Modern Twist." Zīmols apņemas piedāvāt augstas kvalitātes, elegantu un modernu stilu, kas pievērš uzmanību detaļām un dizainam. “Emporio Armani” klientiem tiek solīts, ka viņi atradīs ekskluzīvu un pievilcīgu stilu, kas pievieno vērtību viņu personīgajam izskatam un pašpārliecinātībai.
2. Zīmola vērtības (Brand Values)
1. Elegance: Zīmols cenšas piedāvāt eleganci un stilu, kas izceļas ar savu vienkāršību un izsmalcinātību.
2. Mūsdienīgums: “Emporio Armani” pievērš uzmanību moderniem dizaina elementiem, kas padara viņu drēbes aktuālas un pievilcīgas šodienas klientiem.
3. Kvalitāte: Zīmols lepojas ar augstu kvalitāti – gan materiālos, gan izgatavošanas procesā.
4. Individualitāte: “Emporio Armani” uzskata, ka katram klientam ir savs unikāls stils, un viņi cenšas piedāvāt drēbes, kas atspoguļo klienta personiskumu.

Atlants