• Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas izglītības iestādē

     

    Referāts47 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.09.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 71 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 1.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 2.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 3.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 4.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 5.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 6.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 7.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 8.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 9.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 10.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 11.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 12.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 13.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 14.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 15.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 16.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 17.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 18.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 19.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 20.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 21.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 22.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 23.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 24.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 25.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 26.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 27.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 28.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 29.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 30.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 31.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 32.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 33.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 34.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 35.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 36.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 37.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 38.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 39.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 40.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 41.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 42.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 43.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 44.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 45.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 46.
  • Referāts 'Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas i', 47.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Teorētiskās atziņas par adaptācijas procesu bērniem pirmsskolas vecumā    7
1.1.  Adaptācijas procesa un 2-3 gadus vecu bērnu raksturojums pedagogu un psihologu atziņās    7
1.2.  Pirkstiņrotaļa adaptācijas sekmēšanai    14
2.  2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa novērtēšana, izmantojot pirkstiņrotaļu    20
2.1.  Pētījuma gaitas un izmantoto metožu apraksts    20
2.2.  Pētījuma sākotnējās situācijas novērtējums    23
2.3.  Pētījuma rezultātu apkopojums un analīze    27
  Secinājumi    34
  Priekšlikumi    36
  Literatūras un citu avotu saraksts    37
  Pielikumi    42
Darba fragmentsAizvērt

Darba nosaukums: Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas izglītības iestādē
Darba mērķis: teorētiski un empīriski atklāt kā pirkstiņrotaļas sekmē 2 līdz 3 gadus vecu bērnu adaptāciju pirmsskolas izglītības iestādē.
Pētījums sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Pētījuma teorētiskajā daļā autore pēc pedagogu, psihologu un pētnieku atziņām raksturo adaptācijas procesu, 2 līdz 3 gadus vecu bērnu attīstības raksturlielumus un pirkstiņrotaļu nozīmi adaptācijas procesā. Pētījuma empīriskajā daļā autore analizē atšķirības starp bērnu adaptācijas līmeņiem adaptācijas procesa sākumā un pēc 3 mēnešu ilgas izmēģinājuma darbības, kuras laikā bērni ikdienā izmantoja dažādas pirkstiņrotaļas, pēc 3 rādītājiem. Ceturto rādītāju autore analizē ar vecāku aptaujas anketas palīdzību.
Bērnu adaptācija 3 mēnešu laikā ir uzlabojusies, lai gan ne visi bērni sasnieguši augstākos adaptācijas līmeņa rādītājus. Adaptācija notikusi viegli un vidēji grūti. Pēc autores un vecāku domām bērnu emocionālais stāvoklis 3 mēnešu laikā ir uzlabojies, bērni ir drošāki mijiedarbojoties ar pedagogiem un vienaudžiem, kā arī piedalās strukturētajās aktivitātēs. Vecāki pirkstiņrotaļu izmantošanu adaptācijās procesā uzskata par svarīgu, bet lielākā daļa vecāku pirkstiņrotaļas mājās neizmanto katru dienu. Pētījuma hipotēze, ka pirkstiņrotaļas bērnu adaptāciju ietekmē pozitīvi, ir apstiprināta.

Autora komentārsAtvērt
Atlants