-
Aptaujas anketas izveidošana
D7. “Otrā elpa” savu darbību uzsāka 2009.gadā, kad saziedoja aptuveni ~15 000 eiro dažādiem labdarības mērķiem, savukārt 2017.gadā šī summa sasniedza 24 070 eiro. Kā, Jūsuprāt, “Otrajai elpai” tik veiksmīgi izdevās popularizēt savu labdarības ideju un savākt šos ziedojumus?
_________________________________________________________________
D8. Vai Jūs domājat, ka “Otrajai elpai” vajadzētu jauniešiem piedāvāt brīvprātīgo darbu iespējas, lai ar viņu palīdzību popularizētu labdarības idejas Latvijā? (viena atbilde)
a. Jā, vajadzētu 1
b. Nē, nevajadzētu 2
c. Nevaru spriest 3
d. Cits_______________
E1. Vai Jūs varat nosaukt kādu ārzemju labdarības organizāciju? (viena atbilde)
a. Jā Pāriet pie jautājuma E2. 1
b. Nē Pāriet pie jautājuma E3. 2
E2. Kādu/-as ārzemju labdarības organizācijas Jūs varat nosaukt?
…
Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes studenti veic aptauju par Latvijā dibinātās sabiedriskās organizācijas “Otrā elpa” tēlu un par labdarības kustības popularitāti Latvijā. Aptaujas mērķis ir noskaidrot, vai un cik liela Latvijas iedzīvotāju daļa ir informēta par ziedošanas iespējām trūcīgām un mazturīgām ģimenēm, bērniem ar veselības traucējumiem, kā arī bāreņiem un invalīdiem. Anketas rezultāti ļaus saprast, kādas ir Latvijas iedzīvotāju zināšanas par “Otro elpu” un tās tēlu sabiedrībā, kas attiecīgi ļaus organizācijai plānot savu turpmāko darbu virzienu un stratēģiju, kā arī anketa padziļināti pētīs pašu iedzīvotāju interesi iesaistīties ziedošanas procesā, tādejādi varēs redzēt, ar kādiem elementiem un stratēģijām Latvijas organizācijas atšķiras un ko tās var mācīties no citu valstu labdarības organizācijām, kuras guvušas globālu popularitāti. Aptaujas mērķauditorija ir Latvijas iedzīvotāji, sākot no 18 līdz 45 gadu vecumam, kuriem ir pilnas slodzes darbs kādā Latvijas privātā vai valsts uzņēmumā vai organizācijā. Aptauja sastāv no 3 galvenajām daļām, pirmajā daļā galvenokārt iegūst infomāciju par vispārējām iedzīvotāju zināšanām un saskarsmi ar labdarības organizācijām un pasākumiem, otrajā daļā izcelta ir tieši personiskā saskarsme ar SO “Otrā elpa”, savukārt trešajā daļā tiek gūts priekšstats par to, vai Latvijas iedzīvotāji ir saskārušies ar ārzemju labdarības organizācijām un to labdarības akcijām.
