Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.07.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 1.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 2.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 3.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 4.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 5.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 6.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 7.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 8.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 9.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 10.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 11.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 12.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 13.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 14.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 15.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 16.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 17.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 18.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 19.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 20.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 21.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 22.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 23.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmumu raksturojums    4
2.  Mērķa tirgus    9
3.  Mārketinga pētījumi    10
4.  SVID analīze    12
5.  Uzņēmuma pakalpojumi    14
6.  Konkurenti    16
7.  Uzņēmuma virzīšanas pasākumi    18
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Aģentūras mārketinga procesus nosaka īpašnieks, tāpat arī aktivitātes, un kanālu izvēli, budžetu.
2. Aģentūras struktūra ietver īpašnieku, tam pakļautu uzņēmuma vadītāju, kura vadībā ir eksperti dažādās jomās.
3. Uzņēmuma mērķa tirgus ir gana plašs, Latvija, Baltija, mazi un vidēji uzņēmumi, tomēr konkrētas mārketinga aktivitātes attiecīgam tirgus segmentam netiek paredzētas vai arī tas netiek īpaši uzsvērts.
4. Vienas no populārākajām mārketinga pētījumu veidiem aģentūrā ir klientu aptaujas pakalpojuma kvalitātes novērtēšanai.
5. Ir diez gan plašs tiešo konkurentu loks, tomēr esošajā situācijā iMarketings.lv atrodas starp tirgus līderiem. Nevar aizmirst par netiešajiem konkurentiem, kas ir PR un radošās aģentūras.
6. Ir uzsākts intensīvāks darbs pie virzīšanas pasākumiem – sabiedriskās attiecības, reklāma, tiešais mārketings.
Priekšlikumi:
1. Uzņēmuma īpašniekam vairāk funkcijas deleģēt jaunizveidotajam uzņēmuma vadītājam, sev atstājot stratēģiskus lēmumus, jo skaidrs, ka pie esošās noslodzes visas jomas nav iespējams aptvert.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants