-
Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Mārketinga jēdziens,mērķi un to būtība | 5 |
2. | Mārketinga attīstības faktori | 13 |
2.1. | Komunikācijas līdzekļu attīstība | 14 |
2.2. | Zinātnes un tehnikas attīstība | 17 |
3. | Mārketinga vides būtība | 19 |
4. | Reklāma | 23 |
4.1. | Reklāmas mērķi un to izpausme | 25 |
4.2. | Tradicionālās un netradicionālās reklāmas metodes | 32 |
5. | Mārketinga attīstības iespējas | 37 |
Secinājumi un priekšlikumi | 39 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 41 |
Mārketings mūs aptver visur. Mārketings nepieciešams ne tikai uzņēmumiem, ražotājām, bet arī katram cilvēkam un organizācijai. Veiksmīgi mārketinga darbības pasākumi nodrošina maksimāli kvalitatīvu un izdevīgu preces ceļu no ražotāja līdz patērētājam. Ieguvēji šinī procesā ir gan uzņēmumi, kas gūst maksimāli iespējamo peļņu, gan patērētāji, kuri saņem kvalitatīvas preces nepieciešamajā laikā un vietā par pieņemamu cenu. Bez mārketinga tikai nedaudzi pircēji uzzinātu par pieejamo produktu, tādējādi realizācijas apjoms būtu salīdzinoši neliels. Pat ja prece būtu augstas kvalitātes un citādi saistoša lielākam patērētāju lokam, uzņēmums gūtu nelielus ienākumus.
Mārketingā pēdējo gadu laikā notikušas ievērojamas izmaiņas. Regulējošo institūciju nozīmes samazināšanās, tehnoloģiju attīstība, kā arī dzīves līmeņa maiņa ir radījusi nosacījumus straujai attīstībai. Šādas attīstības rezultātā ir palielinājies to uzņēmumu skaits, kas tirgū piedāvā dažādus produktus, līdz ar to ir radusies nepieciešamība pilnveidot mārketinga pasākumus, lai nodrošinātu iespēju efektīvi darboties jaunajos tirgus apstākļos. Mārketinga pasākumu pilnveidošanas nepieciešamība radīja objektīvus priekšnoteikumus mārketinga faktoru attīstībai.…
Tiek apskatīts un analizēts:Mārketinga jēdziens,mērķi un to būtība.Mārketinga attīstības faktori.Komunikācijas līdzekļu attīstība.Zinātnes un tehnikas attīstība.Mārketinga vides būtība.Reklāma.Reklāmas mērķi un to izpausme.Tradicionālā un netradicionālās reklāmas metodes.Mārketinga attīstības iespējas. Secinājumi un priekšlikumi.
