Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Brīvās audzināšanas teorija', 1.
  • Prezentācija 'Brīvās audzināšanas teorija', 2.
  • Prezentācija 'Brīvās audzināšanas teorija', 3.
  • Prezentācija 'Brīvās audzināšanas teorija', 4.
  • Prezentācija 'Brīvās audzināšanas teorija', 5.
  • Prezentācija 'Brīvās audzināšanas teorija', 6.
  • Prezentācija 'Brīvās audzināšanas teorija', 7.
  • Prezentācija 'Brīvās audzināšanas teorija', 8.
  • Prezentācija 'Brīvās audzināšanas teorija', 9.
  • Prezentācija 'Brīvās audzināšanas teorija', 10.
  • Prezentācija 'Brīvās audzināšanas teorija', 11.
  • Prezentācija 'Brīvās audzināšanas teorija', 12.
  • Prezentācija 'Brīvās audzināšanas teorija', 13.
  • Prezentācija 'Brīvās audzināšanas teorija', 14.
  • Prezentācija 'Brīvās audzināšanas teorija', 15.
  • Prezentācija 'Brīvās audzināšanas teorija', 16.
  • Prezentācija 'Brīvās audzināšanas teorija', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Montesori pedagoģijas teorijas pamatprincips- brīva darba izvēle. Bērns vienmēr izvēlas sev materiālu , ar kuru strādās , un pats saražģī uzdevumus darbā ar to materiālu. Viņš nodarbojas ar vienu materiālu līdz tiem, kamēr viņš to pietiekami izbauda un paiet garām uz nākamo grūtības pakāpi.
Turklāt bērns arī trenē savu maņu un motoriku , iemācas plānot, sagatavoties, izplatīt, koordinēt, vienoties.
Bērnu 3 gadu vecumā strāda ar rāmjiem , apgūstot prasmi sasiet lokus un mežģīnes , piestiprināt pogas un jostas , mācās mazgāties , ieliet ūdeni no viena trauka uz otru, laistīt ziedus.
Pakāpeniski no šim vienkāršākajām iemaņām pieaugušajam bērnam rodas sava pašcieņas un pastāvības izjūta, jo svarīgāka darbība notiek paša par sevi. Ar pieaugošu neatkarību aug pašapziņa.

Autora komentārsAtvērt
Atlants