Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 40 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 1.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 2.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 3.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 4.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 5.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 6.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 7.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 8.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 9.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 10.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 11.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 12.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 13.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 14.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 15.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 16.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 17.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 18.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 19.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 20.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 21.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 22.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 23.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 24.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 25.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 26.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 27.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 28.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 29.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 30.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 31.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 32.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 33.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 34.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 35.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 36.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 37.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 38.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 39.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 40.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 41.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 42.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 43.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 44.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 45.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 46.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 47.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 48.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 49.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 50.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 51.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 52.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 53.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 54.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 55.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 56.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 57.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 58.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 59.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 60.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 61.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 62.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 63.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 64.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 65.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 66.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 67.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 68.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 69.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 70.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 71.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 72.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 73.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā', 74.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  ANALĪTISKAIS APSKATS    8
1.1.  Mārketinga jēdziens un mērķi    8
1.2.  Mārketings izklaides industrijā    10
1.3.  Mārketinga instrumentu pielietošana izklaides industrijā    13
2.  SITUĀCIJAS IZPĒTE    18
2.1.  Naktsdzīves joma Latvijā    18
2.2.  Naktsklubu raksturojums    21
3.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI    27
3.1.  Naktsklubu mediju monitorings    27
3.2.  Anketēšanas rezultātu apkopojums    37
3.3.  Padziļināto interviju rezultāti    43
3.4.  Rekomendācijas mārketinga pielietošanai nozares pārstāvjiem    49
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    54
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    57
Darba fragmentsAizvērt

Bakalaura darba apjoms ir 60 lappuses (neskaitot pielikumus). Darbs satur 5 pielikumus uz 11 lpp, 16 attēlus un 4 tabulas. Bakalaura darbs sastāv no Ievada, Analītiskā apskata daļas, Situācijas izpētes daļas, Pētījuma rezultātu daļas, Secinājumu un priekšlikumu daļas un Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksta. Darbs satur 4 tabulas, 16 attēlus, 5 pielikumus un 40 izmantotās literatūras un informācijas avotus.
Pētījuma aktualitāte: Kultūras patēriņa un līdzdalības ietekmes pētījuma 2022. gada aptaujas dati liecina, ka kultūras patēriņš ir kopumā samazinājies pēc pandēmijas un lai gan iedzīvotāji plāno atgriezties kultūras patēriņā, tomēr pasākumu apmeklēšanas regularitāte un biežums joprojām saglabāsies zems un viduvējs, visbiežāk nepārsniedzot 5 reizes (Latvijas Kultūras akadēmija, 2022). Lai veicinātu lielāku kultūras patēriņu izklaides industrijā, ir nepieciešams izpētīt mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas šajā nozarē Latvijā un izvirzīt priekšlikumus, jo mārketinga saturs ir nepieciešams jebkura veiksmīga biznesa attīstībai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants