Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Eseja 'Kopienu veidošana kā zīmola stratēģija. Uzņēmuma “Sephora” gadījuma analīze', 1.
  • Eseja 'Kopienu veidošana kā zīmola stratēģija. Uzņēmuma “Sephora” gadījuma analīze', 2.
  • Eseja 'Kopienu veidošana kā zīmola stratēģija. Uzņēmuma “Sephora” gadījuma analīze', 3.
  • Eseja 'Kopienu veidošana kā zīmola stratēģija. Uzņēmuma “Sephora” gadījuma analīze', 4.
  • Eseja 'Kopienu veidošana kā zīmola stratēģija. Uzņēmuma “Sephora” gadījuma analīze', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums “Sephora” ir kosmētikas un parfimērijas veikalu ķēde, tika dibināta 1970. gadā Francijā. 1977. gadā uzņēmumu nopirka koncerns “Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH), kas būtiski ietekmēja uzņēmuma attīstību. Uzņēmuma vērtības ir cilvēki, planēta un kopiena. Uzņēmums sevi pozicionē kā vadošo uzņēmumu tirdzniecībā gan tiešsaistē, gan attālināti. “Sephora” misija ir rast visiem pircējiem vislabāko pirkšanas pieredzi un sekmēt brīvību no bailēm pircēju kopienā.
Dati, kas ir pieejami “Sephora” mājaslapā liecina, ka uzņēmumam pieder 2 700 veikalu 35 valstīs, ar vairāk nekā 500 veikaliem Ziemeļamerikas un Dienvidamerikas kontinentos. 2021. gadā, 67 % no uzņēmuma darbiniekiem pie dažādām etniskajām grupām, bet 18 % no darbiniekiem bija afrikānī, kas demonstrē uzņēmuma apņēmību piesaistīt darbam vairākas etniskās grupās. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants