-
Seksualitātes izmantošana apģērbu un smaržu zīmola "Calvin Klein" drukātajās reklāmās
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1.nodaļa. | Reklāma, zīmols un seksualitāte | 4 |
1.1. | Reklāma | 4 |
1.1.1. | Reklāmas vēsture un attīstība | 4 |
1.1.2. | Reklāmas mērķi un to nosacījumi | 6 |
1.1.3. | Drukātā reklāma | 6 |
1.2. | Zīmols | 7 |
1.2.1. | Zīmols „Calvin Klein” | 9 |
1.3. | Seksualitāte | 9 |
1.3.1. | Seksualitāte reklāmā | 10 |
Teorētiskās daļas kopsavilkums | 14 | |
2.nodaļa. | Kontentanalīze | 15 |
2.1. | Kontentanalīzes grafiks | 15 |
2.2. | Kontentanalīzes rezultāti | 19 |
Praktiskās daļas kopsavilkums | 26 | |
Secinājumi un priekšlikumi | 27 | |
Avotu un literatūras saraksts | 28 | |
Pielikums | 29 |
Secinājumi un priekšlikumi
Apkopojot teorētiskajā daļā iegūtās atziņas par pētījumā apskatīto tēmu un izanalizējot praktiskā pētījuma iegūtos rezultātus, tiek nonākts pie secinājumiem, ka:
1. tiek piedarīts darbā izvirzītā hipotēze, ka visbiežāk izmantotais paņēmiens, lai apģērbu un smaržu zīmola „Calvin Klein” reklāma tiktu uztverta seksuāla, ir atkailinātas cilvēka ķermeņa daļas;
2. seksualitāte ir viens no efektīvākajiem mārketinga rīkiem;
3. tumšmataini cilvēki tiek uzskatīti par kaislīgākiem un mežonīgākiem, nekā citu matu krāsu īpašnieki, tāpēc „Calvin Klein” drukātajās reklāmās parādās tumšmataini cilvēki;
4. „Calvin Klein” reklāmās tiek izmantoti erotiski, jutekliski pieskārieni un pozas, lai drukātās reklāmas tiktu padarītas vēl seksuālākas;
5. lielākoties „Calvin Klein” drukātās reklāmas ir melnbaltas nekā krāsainas, jo melnbaltas bildes ir skatiena izaicinājums, uzrunā ar intīmu liriskumu un pievilcību;
6. skaistas sievietes uzrunā abu dzimumu mērķauditorijas pārstāvjus, tāpēc viņas tiek vairāk izmantotas „Calvin Klein” reklāmās nekā vīrieši.
Priekšlikumi:
1. reklāmas speciālistiem vajadzētu pievērts lielāku uzmanību seksuāliem tēliem, veidojot reklāmu;
2. seksualitāte reklāmās nav māksla, bet zinātne, tāpēc katram profesionālam reklāmas speciālistam jāpārzina reklāmu veidošanas paņēmieni, lai viņu radītā reklāma tiktu uztverta seksuāla;
3. reklāmas veidotājiem vajadzētu saskatīt un attēlot seksuālo pievilcību ne tikai ar atkailinātām ķermeņu daļām.
…
Ievads 3 1. nodaļa. Reklāma, zīmols un seksualitāte 4 1.1. Reklāma 4 1.1.1. Reklāmas vēsture un attīstība 4 1.1.2. Reklāmas mērķi un to nosacījumi 6 1.1.3. Drukātā reklāma 6 1.2. Zīmols 7 1.2.1. Zīmols „Calvin Klein” 9 1.3. Seksualitāte 9 1.3.1. Seksualitāte reklāmā 10 Teorētiskās daļas kopsavilkums 14 2. nodaļa. Kontentanalīze 15 2.1. Kontentanalīzes grafiks 15 2.2. Kontentanalīzes rezultāti 19 Praktiskās daļas kopsavilkums 26 Secinājumi un priekšlikumi 27 Avotu un literatūras saraksts 28 Pielikums 29
