Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Izglītojamo uztveres dominante un tās izmantošanas iespējas ķīmijas stundās', 1.
  • Prezentācija 'Izglītojamo uztveres dominante un tās izmantošanas iespējas ķīmijas stundās', 2.
  • Prezentācija 'Izglītojamo uztveres dominante un tās izmantošanas iespējas ķīmijas stundās', 3.
  • Prezentācija 'Izglītojamo uztveres dominante un tās izmantošanas iespējas ķīmijas stundās', 4.
  • Prezentācija 'Izglītojamo uztveres dominante un tās izmantošanas iespējas ķīmijas stundās', 5.
  • Prezentācija 'Izglītojamo uztveres dominante un tās izmantošanas iespējas ķīmijas stundās', 6.
  • Prezentācija 'Izglītojamo uztveres dominante un tās izmantošanas iespējas ķīmijas stundās', 7.
  • Prezentācija 'Izglītojamo uztveres dominante un tās izmantošanas iespējas ķīmijas stundās', 8.
  • Prezentācija 'Izglītojamo uztveres dominante un tās izmantošanas iespējas ķīmijas stundās', 9.
  • Prezentācija 'Izglītojamo uztveres dominante un tās izmantošanas iespējas ķīmijas stundās', 10.
  • Prezentācija 'Izglītojamo uztveres dominante un tās izmantošanas iespējas ķīmijas stundās', 11.
  • Prezentācija 'Izglītojamo uztveres dominante un tās izmantošanas iespējas ķīmijas stundās', 12.
  • Prezentācija 'Izglītojamo uztveres dominante un tās izmantošanas iespējas ķīmijas stundās', 13.
  • Prezentācija 'Izglītojamo uztveres dominante un tās izmantošanas iespējas ķīmijas stundās', 14.
  • Prezentācija 'Izglītojamo uztveres dominante un tās izmantošanas iespējas ķīmijas stundās', 15.
  • Prezentācija 'Izglītojamo uztveres dominante un tās izmantošanas iespējas ķīmijas stundās', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pēc veiktajām aptaujām var secināt, ka vairākums 8.b skolēnu ir ķinestētiķi -40%, tad ir audiāļi- 37% un vizuāļi- 23%.
Mācību programmas iekļautos eksperimentus varētu aizvietot ar citiem eksperimentiem, kuri varētu palīdzēt skolēnam labāk izprast stundas tēmu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants